117.

1K 63 26
                                    


„Daddy koukej na toho králíčka!" zatahal jsem Daddyho za ručku.

Rozhodli jsme se, že se půjdeme podívat do města a nakoupit nějaké suvenýry když se budeme vracet domů.

„Je hezký." řekl Daddy a koukal na růžového králíčka. Byl střední velkosti.

„Chceš ho?" zeptal se. Hned jsem přikývl a Daddy si ho vzal do ruky.

„Co má Namjoon a Jin rád?" zamyslel jsem se. Nevím o ničem.

„Jin rád vaří a Namjoon rozbíjí." řekl jsem a Daddy se začal smát.

„Takže koupíme něco Jinovi a Joon to rozbije jo?" chytil mě Daddy kolem pasu a rozešli jsme se do dalšího obchodu.

Nakonec jsme jim koupili takové klíčenky s nádpisem. Vzali jsme si taxík, který nás odvezl do hotelu a šli do pokoje.

Tašky jsme položili vedle postele a svalili se do ní.

„Nezajdeme ještě k moři?"zeptal jsem se. Chci si ještě to moře užít.

„Můžeme klidně." tak jsme se zvedli a šli k moři.

Na dece leželi Jimin a Yoongi a slunili se.

„Už jste zpátky? "zeptal se Jimin oba jsme přikývli a posadili se na deku.

„Ten kluk co ti očumoval Kooka dnes odjel. Ráno jsme ho videli s kufrem." oznámil Yoongi. Daddy mě objal kolem pasu a políbil na spánek.

„Proč mi to říkáš?" zeptal se Daddy s pozdviženým obočím.

„Abys měl srdíčko na pokoji a nemuseli s Kookem ještě 3 dni šukat v pokoji. " usmál se Yoongi. Tak tohle je ještě trapnější než ta pohovka..

„Stačilo nám to jednou. "pokrčil Daddy rameny.

„Nevím, ale co jistě vím, že vás slyšel celý hotel a určitě i ty rybky v moři."















Zbytok bude večer...:)

Mám vás rada prdelky moje.. 😂❤️

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now