Daddy se mnou šel až do kuchyně, kde mě posadil na měkkou barovou židličku a vytáhl z ledničky vajíčka.
„Dáš si omeletu?" zeptal se mě. Přikývl jsem a houpal nožičkami na které jsem se i díval. Zadeček mě ještě bolel pořád, ale když mě Daddy nosí, tak to až tak moc nebolí.
„By měli už vylézt i ti dva na snídani. Asi je dojdu vzbudit." zamumlal Daddy.
Uslyšeli jsme zachrastění klíčů. Oba jsme se otočili a v kuchyni se objevil Jimin a následně i Yoongi.
„Vy.. Jste nebyli doma... Celou noc?" na slovíčko noc dal větší důraz.
„Ne. Yoongimu už opravili ten vodovod, tak jsem zůstali v domě." posadil se Jimin na židličku taky.
„Dobře." zamumlal Daddy a otočil se zase směrem k lince.
„Taehyungu?" zamračil se Yoongi..
Daddy se na něj otočil a pokynul mu hlavou aby mluvil.
„Ty sis koupil kočku?" zeptal se. Nechápavě jsem se všichni tři na Yoongiho otočili. Co tím myslí? Daddy má kočičku?
„Cože? Ne?" zeptal se Daddy a dal na něj nechápavě koukal.
„Yoongi?" zeptal se Jimin.
„No já jenže má poškrábaná záda.." zamumlal Yoongi hyung a Jimin se hned otočil na Daddyho.
Daddy se zamračil a podíval se v kuchyni do malého zrcátka. Vykulil jsem nad tím očka.
To jsem mu udělal já? Vždyť si ani nepamatuju abych ho poškrábal.
Daddy se na mě podíval a já na něj. Co mám dělat?„Ehm.. No to, eh.. " podrbal se Daddy na zátylku.
„Než si vymyslíš nějakou blbost, tak vidím, že je Kook nervózní.. Co jste dělali v noci?" zeptal se Jimin s malým úsměvem na rtech.
„Nic.. Vůbec nic."
„Ne vůbec.. Určitě jsme chodili oba náměsíční po lese a Kooka z toho chození bolí zadek, že jo. " Hned jsem nad tím zrudl. Neměl jsem se na té židličce vrtět.
„Možná." pokrčil Daddy rameny a položil na ostrůvek talíř s omeletou.
„Jo a ty fleky má Kookie na krku odkud. " usmál se Yoongi. Začal jsem se dusit a Daddy mě hned poplácal po zádičkách.
„Vidíš, potvrdilo se to. "
:))))
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.