Uslyšel jsem nějaké divné zvuky a tak jsem otevřel pomalu očka.. Není to zloděj, že ne.. Zaspali jsme s hyungem na pohovce a bolí mě děsně krk. Podíval jsem se na hodiny a ukazovaly 6 ráno..Najednou něco bouchlo..leknul jsem se a pomalu se vymanil z Namjoonova objetí.. Přicupital jsem ke dveřím a uviděl Jimina..
„Jiminie! " řekl jsem dost nahlas.. Byl jsem naštvaný.. Vyděsil nás a on si přijde v 6 ráno domů..!
„Pšššt!" dal si ukazováček na nos a já hned zmlkl..
„Pojď se mnou do pokoje.. Ale potichu.. " zašeptal a tahal mě do svého pokojíčku..
***
„Kde jsi byl?!" vyhrkl jsem ihned, ale pořád potichu...
„Já se omlouvám.. J-Jak reagoval Jin??" zeptal se a sklopil pohled.
„Desně naštvaný.. Až vyhodil Joona na pohovku.. Kdes byl?!"
„Ahh... Neplánoval jsem to.. Dnes přišel domů Yoongi.. A my se už skoro měsíc neviděli.. Potkal jsem ho na ulici, a tak jsme se dali do řeči.. Koupil si nový byt.. Prý něco Taehyung plánuje a chce bydlet sám.. No a on taky.. Tak mě pozval na čaj.. A tam se to zvrtlo.. " řekl už trošku víc nahlas..
Zamrkal jsem a vykulil očka..Není to to co si myslím, že ne??„Počkat..ty..ty.."
„Jo..vyspal jsem se s ním.. Hned jsme se dali do kopy.. Už dřív se mi líbil. " řekl Jimin a zrudl..
„Přeju ti to hyung.. Ale nevím co řekne Jin.. Namjoon s tím bude v pohodě.. Ale Jin dnes vyváděl.." řekl jsem zakroutil hlavičkou..
„To vím.. Ale bude si muset zvyknout.. U tebe už ví, že sis našel Daddyho a jsi mladší než já.. Sice ti nedovolí s ním chodit, ale prakticky s ním už chodíš no ne?? Už jen tím, že ho nazýváš Daddy."
„Ne, hyung! Nechodím.. Takhle to u nás nefunguje.. Ještě jsme se ani nepolíbili.." vyhrkl jsem..
Už mě zase popadala únava.. Zívl jsem si..
„Jsi spinkat.. Já půjdu taky.. Bolí mě dost zadek.. Zítra si poslechnu od Jina.. " řekl Jimin a lehl si na postel..
Přikývl jsem a odešel do svého pokojíku..
Jsem rád, že se mu nic hrozného nestalo.. Vyděsil mě.. Hodně bych plakal kdyby se mu něco stalo..Spadl jsem do své postýlky zachumlal se a přikryl a hned usnul..
Mám nejaké info ohľadne príbehu..
Budem označovať nejaké info *.. Takže stále pred bude *
*Čo by ste povedali keby som dala timeskip.. Nie hneď.. Tak by som napísala ešte 1 alebo 2 kapitoly a potom ho dala.. Len preto aby ste mali čo najskôr vkook.. :)
*Bavia vás aj tie kapitoly, kde nie je vkook, ale iba Kookie a Jimin a rozprávajú sa, alebo Jin a Namjoon??
*Rozmýšľala som nad tým, že by som písala dlhšie kapitoly.. Možno ste si všimli, že kapitola pred touto bola dlhšia.. Max. 400 slov.. Takže máte 2 kapitoly v 1..Niekedy mám pocit, že tie ich rozhovori naťahujem..a napr.. Rozhovor Hoseoka s Taeho trval asi 3 kapitoly..samozrejme keď vám to nevadí..
Napište mi prosím svoj názor.. Ďakujem..
A tiež vám prajem dobrú noc.. :) ❤️
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.