101.

1.2K 72 42
                                    


Daddy mi pomalu sundal tričko a hladil ne svými velkými dlaněmi po bocích.. Vpletl jsem mu prsty do černých kudrnatých vlásků a jemně ho za ně zatahal.

Začal mě pusinkovat na krku až sjel na hruď. Měl strašně horké rty.

„N-Nemělo to být j-jen mazlení?" vydechl jsem mělce a políbil ho na rty..

„Pššt.. Užívej si to." umlčel mě a jazýčkem mi vjel do pusinky. Začali jsme válčit, ale Daddy to samozřejmě vyhrál. Nikdy mě nenechá vyhrát.

Posadil si mě opatrně do klína a objal mě kolem pasu.. Pocítil jsem, že je malinko vzrušený. Zhoupl jsem se a Daddy nahlas vzdychl.

„Ahh.. Tohle je mazlení?" vydechl a zaklonil hlavu. Políbil jsem ho na krk, kde jsem udělal jednu malinkou značku.

„Taehyungie?? Kde je můj milovaný bráška?" uslyšel jsem nějaký hlas a ztuhl. Daddy si vůbec ten hlas nevšímal nebo ho neslyšel a tak mě líbal dál na krku.

„Jeeejda, kluci.. Omlouváme se, že zase rušíme." objevil se v pokoji Jimin a Daddy se na něj vražedně podíval.

Moje líčka nabraly rudou barvičku.

„To si děláš prdel.." hodil po něm Daddy polštář a mě zabalil do deky.

„Ale má hezké tělo, Kookie.. " zaslnil se Yoongi hyung a já zase o něco víc zrudl když se to ještě vůbec dá.

Jimin ho pořádně praštil po zádech až se ozvala dunivá rána.

„Nečum mi na přítele.. Máš svýho." zavrčel Daddy a ještě víc mě zabalil do deky.

„Klid, klid. Nemusíš být majetnický hned. " zvedl Yoongi ruce na obranu a opřel se o dveře.

„Proč jste právě teď museli přijít. "

„Nevím, kdo nás volal aby jsme přespali u vás." zamumlal Jimin.

„Už teď lituji, že jsem vás volal na společnou dovolenou."

„Nechápu proč mě Yoongi bral jen do Daegu a jeho bratra napadla Mallorca.. Nechceš vyměnit přítele, Kookie?" usmál se Jimin na mého Daddyho. Ne, můj Daddy!

Rychle jsem si na sebe hodil tričko a objal Daddyho kolem pasu.

„Už vidím, že tě Taehyung nakazil taky, že jsi hrozně majetnický." zamumlal Yoongi hyung.
















Dnes mám hrozne produktívnu náladu.. ^^

Vonku je celkom pekne a ja píšem kapitoly.. Nevadí.. :)

Mám vás hrozne rada.. :))))

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now