118.

1K 65 17
                                    


O 3 dny

Naše dovolená utekla hrozně rychle. Teď sedíme v Daddyho autě a jdeme domů. Prvně jdeme zavést Jimina a Yoongiho do jejich bytu a potom do našeho domečku.

Jsem sice trošku smutný, ale alespoň jsem s Daddym. Užili jsme si to hrozně moc a určitě chci ještě do Španělska.

„Už jsme tady. " zamumlal Daddy a otevřel kuft. Pomohl jim se zavazadlami. Rozloučili jsme se a Daddy zase nastoupil do auta a nastartoval.

„Usměj se, zlatíčko." poplácal mě Daddy po stehně a ruku tam nechal. Chytil jsem ho za ní a stiskl mu ji.

On mi stiskl oplatil a potom se usmál.

Auto zastavilo a já si všiml, že jsme před našim domem. Vystoupil jsem a vzal si svůj kufr.

„Ukaž, vezmu ti ho. Jen odemkni dveře. " podal mi Daddy klíčky. Udělala jsem tak jak mi řekl, odemkl jsem dveře a otevřel je aby mohl vejít a zavřel je.

Daddy odnesl kufry do našeho pokoje, kde jsme si je hned vybalili a kufry odložili. Některé věci jsme dali vyprat a oba si lehli obýváku na gauč.

„Zítra se můžeme jít vykoupat do bazénu. " řekl Daddy a mě se rozzářily malé jiskřičky v očkách.

„Ano!" vypiskl jsem a skočil na Daddyho a objal ho. Nic lepšího jsem si nemohl přát. Moc ho miluju.

„Tak to má být. Chci vidět jen tenhle hezký a sladký úsměv. "chytil mě Daddy za jedno líčko a dal mi pusinku na rty.

Nejsladší pusinka na světe!











Vymyslela som další príbeh :). Nie je tam tematika na hybridy alebo little space. Normálny príbeh :)

Pripravte sa na to, že bude určite ešte jeden alebo 2 timeskipy
Jeden menší a jeden väčší. :)

💜❤️💜💜❤️💜

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now