62.

1.4K 84 84
                                    


Daddy ke mě plaval a chytil mě za pas. Vyšvihl si mě na sebe a já mu nožky obmotal kolem pasu. On mě chytil pod zadečkem a šel na kraj. Až potom jsem si všiml, že tam kde jsem se hrál plaval velkou rychlostí jeden muž. Mohl mě klidně srazit.

Daddy mě políbil na čelo. Smutně jsme si povzdechl, dělám jen problémy.

„Copak??" zeptal se Daddy když si všimnul mého smutného pohledu.

„Jsem jen na potíž. Každý na mě musí dávat pozor." zašeptal jsem a silněji ho objal. Bylo mi vcelku jedno, že jsme v bazénku kde je plno lidí a já objímam Daddyho.

„Nejsi, zlatíčko. To se stane každému, že se zamyslíš a nedávaš pozor. Tak nebuť smutný." usmál se Daddy.

Vesele jsem si na Daddy poskočil. Daddy vydal z pusinky podiviný zvuk. Potom jsem ucítil jak mě do stehna tlačí něco tvrdého.. Jako v tom obchodě. To má Daddy tak tvrdá stehna nebo si zapoměl vybrat mobil?

„Daddy, ty sis nevybral mobil?" zamumlal jsem a začal se v jeho náručí víc kroutit.

„Ahh~ To není mobil.." vzdechl Daddy a pustil mě do vodičky. Podíval jsem na to místo, kde mě to tlačilo.

Vypadalo to, že je to Daddyho rozkrok..

„Daddy?"

„Hmm??"

„Ono ti tam něco d-dole stojí.. " poukázal jsem na jeho rozkrok. To je jeho penis???

„Vím, vzrušil jsi mě.. Heh.. To odezní, po chvilce." řekl Daddy a já přikývl..

„Půjdeme do vyřívky, budeme tam jen samy."

***

Daddy hned vešel do vyřívky. Všiml jsem si, že se mu nechodilo snadno.

Hned jsem skočil za ním a koukal na ty hezké bublinky.

„Kookie, sedni si ke mě.. " usmál se Daddy a ja si hned sednul vedle něj.

Hezky to bublalo.

Pod těma bublinkama jsem si všiml, že si Daddy přejel po svém pindíku a vzdychl.

Postarám se o to.

Jeho ručku jsme dal pryč a nahradil ji svoji. Daddy se překvapeně na mě podíval a já mu svoji ručkou přejel po pindíku.

„Zlatíčko, co to aah~ děláš.. " zaklonil hlavu a svoji ručku dal pryč.

Skousl jsem si rtík a jeho pindíka jsem vybral ven. Byl velký a oteklý.

Daddy se na mě podíval, měl tmavé očka. Koukal se na mě se skousnutým rtem a čekal co udělám.

Začal jsem mu po něm přecházet.

Chci mu pomoc víc než jen s ručkou!

Opatrně jsem se sklonil, ale Daddy mě chytil za tvář.

„Co jdeš dělat." zamumlal vzrušeně.













Takto pekne vám to utnem.. ( ◡‿◡ *)

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now