Pořád jsem byl skrčený a čekal na ránu, která ale pořád nepřišla.. Odhodlal jsem se otevřít jedno očko a následně druhé. Zalapal jsem pp dechu když jsme uviděl Taehyunga jak drží Wooyoungovi ruku a taky ho drží pod krkem. Byl přitisknutý na menší zeď při chodníku.
„Tae!" vypísk jsem a rychle ho chytil za ruku kterou ho držel pod krkem.
„Jsi v pořádku?" přesunul svůj pohled na mně a očima si mě skontroloval.
„Jo.. Pusť ho. " vydechl jsem a zatahal ho za tu ruku, kterou ho držel pod krkem.
Taehyung si povzdechl a pustil ho. Wooyoung se chytil za krk a ztěžka dýchal.
„Ještě jednou to uvidím a dopadne to hůř.." pohrozil mu on přikývl a odešel.
„Fakt ti nic není?" chytil můj obličejík do dlaní a nakláněl ho na různé strany.
„Ne, děkuji... Daddy. " budu mu říkat Daddy a hotovo.. Jestli se mu to líbí nebo ne..
Objal jsem ho kolem pasu a zabořil mu hlavičku do hrudě. On se jen zasmál a objal mě kolem ramen.
„Nemáš za co, baby.." pohladil mě po zádičkach a potom pustil.
Ani jeden jsme neřešili to jak jsme toho druhého oslovili.
„Pojď, doprovodím tě.." usmál se a já přikývl..
Šli jsme pěšky a užívali si přítomnost toho druhého.. Taehyung šel s rukama v kapsách a sledoval mě.. Já kolem něj poběhoval a smál se.
Najednou mi uklouzla nožka a ja myslel, že už spadnu..
Bolí ma hlava.. Ďalšia zrejme nebude.. :)
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.