82.

1.3K 80 19
                                    


Pořád jsme leželi na posteli a každý přemýšlel nad tím svým.

Ale bylo nám to už jedno. Máme sebe navzájem a to je nejhlavnejší.

„Ale počkat. Kolik je Namjoonovi?" prolomil Daddy to ticho a já se zarazil.
K čemu mu to je?

„Je mladší o pár měsíců než Jin." řekl a jsem a podíval se na něj.

„Nejde mi do hlavy jedna věc ve vztahu." zamyslel se Daddy. Posadil jsem se a otočil se tak abych na něj viděl. To mě zajímá.

„Co?"

„ Neměl by být Namjoon bottom?" nakrčil jsem obočí. Nechápu co tím myslí.

„Cože?" nechápal jsem vůbec. Takové slovíčko jsem ani neslyšel

„Oh, ty nevíš co to znamená. Bottom je ve vztahu ten co je dole.. Takže něco jako holka." řekl Daddy. Ztuhl jsem. Oh, ne. To znamená, že jsem holka??

„A potom je tu Top, ten který je ve vztahu hoře.. Takže muž. Takže já v našem vztahu." nad tím co řekl jsem zrudl. Všechno řekne hned na rovinu a ani se nestydí. To není fér.

„Top by měl být starší si myslím. Že je to tak správne..ale možná se pletu. Ale u vás to je přehozené." proč jen mého Daddyho zajímají tyhle věci.

„Co myslíš. " řekl a posadil se taky.

„J-Já nevím.. Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel. " Sklopil jsem pohled.

„No jo. Nemusíš. V našem vztahu je jasné jak to bude." usmál se Daddy a pohladil mě po stehně.

„Jsem hladový.. Chceš taky něco?"















Neviem čo napísať. Ale bolí ma dnes hrozne chrbát.. 👀

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now