122.

1K 63 25
                                    


Venku už nebyla vůbec bouřka jen lehce pršelo. Nějaká přehánka zřejmě. V pokoji byla  celkem tma.. Snažil jsem se vyhledat osobu, ale nebyla se mnou na posteli.

Zabalil jsem se do deky a pomalu se vybral dolů. Možná je Daddy v kuchyni nebo v obýváku. Rozhodl jsem se, že se vyberu do kuchyně, kde hned i Daddy byl.

Posadil jsem se opatrně na židli abych ho nevyrušil a sledoval jsem ho. Snažil se něco udělat k večeři, ale moc mu to nešlo. S usměvem jsem ho sledoval, když v to se najednou otočil.

„Proboha! Kookie!" chytil se tam, kde má srdce a snažil se to rozdýchat.

„Vylekal jsi mě!" řekl a zatahal mě za tváričky. Usmál jsem se.

„Promiiiň. "zahihňal jsem se. Daddy mi dal velkou pusinku na rtíky. Vměstnal se mi mezi stehna a chytil mě za boky. Jednu ručku posunul na stehno, které jemně hladil a občas stiskl.

Vydechl jsem mu do pusinky a on se usmál. Zvedl mě do výšky a chytil pod zadeckem, aniž by rozpojil tu velkou pusinku a položil mě na pohovku, kde se nademnou skláněl.

„Nechápu jak můžeš být, tak dokonalý a roztomilý. " zaslnil se Daddy a ohrnul mi vlásky, které mi padaly do očiček.

Zase mě políbil a jemně mi přejížděl dlaní po holém boku. Rukou pomalu putoval až na hruď, kde to taky něžně hladil.












Aj keď mám blbú náladu, tak dnes ten príbeh dokončím.. :)

Možno sa mi podarí vydať kapitolku aj z Lost Boy a rovno vám ukážem aj ten nový príbeh čo som vymyslela. :)

Možno ho aj vydám niekedy cez týždeň.. :) Dosť ma láka.. :) ❤️

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now