„Můžeš mi alespoň jednou věřit?? Nakonec mám furt pravdu.. Říkám ti, že má little space.. To oblečení, říká ti Daddy a má dětské chováni.. " řekl už podrážděně Hoseok.. Nikdy mu Taehyung nevěří..„Prestaň už číst Wattpad.. Hlavně ty tvoje little space fanfikce, hrabe ti už z toho.." odfrkl si Taehyung..
„Nech laskavě moje milované příběhy.. Beztak, to sis nemohl najít nějakého 1 nebo 2 roky mladšího?? Proč děcko.. Jeho rodiče tě budou považovat za pedofila co ho zmanipuloval.."
„To ještě není pedofilstvý.. Nemám 30 let.. A nemá rodiče.. Žije s bratrem, který má přítele.. A nezáviď mi, že jsem si někoho našel.." protočil Taehyung očima.
„Bratr mu to má ještě větší důvod zarazit.. Nezávidim ti sakra.. Když už tak, tak si najdu někoho kdo není děcko..Kdy s ním budeš šukat?? Budeš moct až dovrší 18 let.."
„Tady nejde o šukáni..proboha..toho pedofila děláš ze mně ty.. A proč od 18?? Dnešné děti šukají i ve 13.." řekl naštvaně Taehyung.. Šel si sem pro radu jelikož jeho bratr není doma a kamarád ho zdeptá..
„Potom jde o co.. Neříkej, že ho miluješ... 3 roky se tvoje sekretářka snaží tě dostat a nepovedlo se jí to.. A dostal tě nějaký náhodný kluk??"
„Možná.. Prostě je roztomilý.. Milý, krásny.. Nechápeš tomu, nikoho jsi si ještě nenašel.. Zbytečně jsem šel pro radu.. Měj se.." řekl nasraně Taehyung a odešel pryč..
Nikdy Taehyung nevěřil na lásku na první pohled.. Ale zřejmě jeho postihla.. Nebyl si ještě pořádně jistý svými city..Má jen 21 let, neví sám ještě pořádně co je láska.. Ale ten kluk ho zaujal..
^_^👀👀
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.