Zastavili jsme před mým domečkem, otočil jsem se sa Daddy, ten se na mě zářivě usmál.„Tak běž dovnitř, maličký.. " usmál se na mě ještě jednou. Přikývl jsem a rozešel se pomalu domů.
Ještě jsem se párkrát za ním otočil a nakonec mu zamával.. On mi odmával taky a rozešel se pryč.
Zavřel jsme dveře a opřel se o ně.. Musím to říct Jiniemu.. Teď se s ním budu určitě setkávat častěji a tím pádem nu budu častěji lhát a to nechci.. Budu chtít určitě u Daddyho jednu noc nebo víc i přespat.
V kuchyni nikdo nebyl a tak jsem se rozešel po schodech do Jinova a Namjoonova pokoje.. Zaklepal jsem na dveře a následně je otevřel..
Na posteli ležel Namjoon a objímal kolem pasu Jina.. Jsou tak hezcí a sladcí spolu.. Taky chci tak hezký vztah a aby mě někdo tak miloval.. Povzdechl jsem a ještě zaklepal jednou na dveře, které byly otevřené..
„Oh..Copak Kookie??" posadil se Jin a napravil si tričko..
Skousl jsem si ret. Nemysli na nic špatné Kookie, děláš dobrou věc a to, že řekneš pravdu.. Lhaní je ošklivé..
„Musím v-vám něco říct.. Hlavně tobě hyung.." podíval jsem se na Jina, který se zamračil a podíval se na Namjoona.
„Posaď se.. A řekni mi to.." poklepal na postel a ja se posadil..
Od rána ma bolí hlava, tabletka moju bolesť ignoruje a očividne si to užíva.. :))
Mám už nejaké časté bolesti hlavy.. Nepáči sa mi to..
Luv u.. 💜💜💜
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.