87.

1.3K 74 47
                                    


Ešte bude tak 2-3 časti Taeho pohľad.

„Sakra! Kvůli vám jsem spálil jídlo!" vyprkl jsem naštvaně a všechno hodil do koše.

Oni dva se smáli a Kookie se jen lehce usmíval.

„Kvůli nám? Beztak bys ho spálil." uchechtl se Jimin. No, možná má pravdu.

„Jsme donesli něco k jídlu. " řekl Yoongi a z tašky vytáhl 4 krabičky s ramenem. Mňam.

„Miluju tě bratříčku. " zamumlal jsem a 2 krabičky mu vzal a podal jednu Kookiemu.

„Proč máte sakra v koši pizzu?" podíval se Jimin do koše.

„Spadla mi na zem." pokrčil jsem rameny a na hůlky si nabral ramen.

„Jak ti sakra mohla spadnou pizza na zem. To máš děravé ruce nebo co. " zamumlal Yoongi.

„To je jedno." řekl jsem a podíval se na moje miminko, které roztomile jedlo ramen. Umuchlal bych ho k smrti.

„Taehyungu k jídlu je ramen ne Jungkook. Tak ho nesežer pohledem. " zamumlal Jimin s plnom pusou a Kookie mu dal pohlavek.

„Hyung! Nemluv s plnou pusinkou." řekl lehce naštvaně. Malý roztomilý a naštvaný králíček.

„Jojo. " řekl Jimin.

„Co se smeješ." řekl zase Jimin když si všiml, že se směju.

„Bylo roztomilé jak tě praštil po hlavě" zasmál jsem se. Kookie se mi posadil na stehna a opřel zády o hruď..

„Ew...samá slaďárna tady." řekl Yoongi a vyhodil do koše krabičku.

„Máš problém." řekl jsem otráveně a políbil moje zlatíčko na krk.

„Yoongi! Tohle budeš povinně dělat! Jinak tě vyměním!"

„Co to máme sakra za bratry." zašeptal jsem Kookiemu do ucha a on se zasmál. Pokrčil rameny a položil prázdnou krabičku na ostrůvek.

„Dobře.. My jdeme do pokoje. " oznámil jsem a s Kookiem se odebrali pryč.











Poznáte ten pocit, keď ste si niečo objednali a hrozne sa na to tešíte až tak, že sedíte u okna a čakáte kedy to prijde?😀

Ja momentálne jop. Ale môj balíček je v Kórei. :'(

💜💜💜

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now