105.

1.1K 69 34
                                    


„No tak se mnou pojď aspoň na Wc. Je mi blbě jít samému."zamumlal Daddy. Zvláštně jsem se na něj podíval. Jak mu může být blbé jít na Wc.

„Vždyť je to jen kousek." odpověděl jsem a Daddy se na mě zamračil.

„Mám tedy jít za tou letuškou?" zasmál se. Tak to ani náhodou..

„Ne! Půjdu s tebou!." vykřikl jsem. Daddy se vítězně usmál a postavil se. Tak jsme šli k Wc.
Daddy vešel dovnitř a já ho počkal před vchodem. Mohl jsem se jít klidně posadit, ale co když mu tam vejde fakt letuška.

Co když je už nějaká vevnitř.

„Tae, otevři." zaklepal jsem na dveře a řekl Daddyho jméno.

On dveře odemkl a vtáhl mě za ruku do kabinky.

„Daddy!" vypískl jsem leknutím a hned byl natlačený na zeď.

„To znamená, že mi chceš pomoct?" úchylně mi zavrněl do ouška a jemně ho skousl.

„Ne, jen jsem chtěl vědět jestli jsi sem neschoval nějakou le-letušku." zamumlal jsem a on mě pustil.

„To bych ti neudělal. Miluju jen tebe a s těma letuškami jsem si dělal jen srandu. " políbil mě Daddy na líčko.

To mě zahřálo u srdíčka.

Ona jsme si už šli sednout.

„To jste si tak rychle užili?" zamumlal Yoongi hyung. Daddy sa na něj zamračil.

„Nic jsme nedělali." protočil očima Daddy.

„Asi ti věřím jinak by se i to letadlo otřásalo. " pokrčil Yoongi rameny a zavřel oči.

„Za chvilku budeme už přistávat." oznámil Daddy.

Podíval jsem se z malého okénka ven. Jen se pohybovaly mráčky bylo to moc krásne..

Opřel jsem si hlavičku o okénko a sledoval to všechno. Chtěl bych vědět létat.. Musí to být sranda a taky zajímavé. Závidím ptáčkům.














Mám depku. Zajtra ma čakajú 2 online hodiny. Neviem ani ako sa pripojiť, keďže som ešte online hodinu nemala a keď som nejakú mala tak som ju zaspala. Nie zámerne. :)

Naviac nemám rada online hodiny.. :)

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now