S Daddy jsme dojeli až k jeho dobu, který byl obrovský.. Krásný dvoupatrový domeček s velkou zahradou..Vykulil jsem očka a svýma ručkama jsem si zakryl pusinku.. To je velké.
„Líbí?" usmál se když uviděl moji reakci..
„Moc.." zahihňal jsem se.
„Tak pojď. Ještě jsi neviděl vnitřek. " poplácal mě po zadečku a já spokojeně cupital za ním.. Chci to hrozně moc vidět vevnitř..
Daddy odomkl dveře, vešli jsme do nějaké chodby.. Potom jsme se ocitli vo velkém obýváku.. Který zdobyla krásná velká černá kožená pohovka, bílí stůl, nějaké černé skříně a černá obrovská televize na steně.
„Vidím, že jsi úchvatený. Ukážu ti pokoje.. Chceš svůj vlastní nebo budeš spát se mnou?" usmál se. Samozřejmě, že sním. Proč se takové věci ptá?!
„S tebou.." zazubil jsem se.
„To rád slyším.. Šup.. " zase mě plácnul přes zadeček a šel po schodech..
Ocitli jsme se zase v nějaké chodbě. Daddy zastavil před dveřmi a otevřel je.
Byl to krásný šedo-bílí pokoj. Sice není barevný, ale je i tak nádherný..
Obrovská postel do tvaru kruhu.. Páni. Nevědel jsem, že takové existují..Daddy hned skočil na postel a lehnul si na bok.. Hlavu si podepřel rukou a díval se na mě..
„Pojď ke mě.. " usmál se a druhou rukou po klepal na postel.. Ja se hned rozběhl a skočil za ním..
Leželi jsme spolu na posteli a koukali si do očí..
Ospravedlňujem sa, že 3 dní nič nevyšlo, ale pozerala som večer seriály a nechcelo sa mi už písať.. Cez deň som spala skoro do 2 hodín.. :)
Mrzí ma to..
💜💜💜💜
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.