107.

1.1K 69 14
                                    


Probudila mě hezká a sladká vůně jídla. Ponatahoval jsem se a unaveně posadil.

„Už jsem myslel, že nebudeš jíst." řekl Daddy a posadil se na postel. Musel jsem spát asi dlouho, venku byla už tma.

„Měl jsi mě vzbudit." zamumlal jsem a zívnul si. Daddy mě pohladil po líčku a usmál se

„Víš, že to nedokážu. Vždy spíš tak sladce, že to nejde. " rozcuchal mi vlasy. Uculil jsem se.

Daddy vzal tác s jídlem a položil mi ho na postel.

„Ty nechceš?" zeptal jsem se když se na mě Daddy jen díval a usmíval se.

„Jedl jsem už. " řekl. Přikývl jsem a pustil se do toho.

Moc jsem toho nesnědl. Daddy to odnesl pryč a potom se vrátil.

Zívl jsem si a opřel se o postel.

„Pořád unavený?" usmál se Daddy.

Jen jsem přikývl a svalil se do peřin.

Daddy si hned lehl vedle mě a objal mě kolem ramen.

„Jen spinkej." políbil mě do vlásků. Lehl jsem si na bok a hlavičku si položil na jeho hruď. Nohu jsem si přeložil přes jeho a uvelebil se líp.

„Jsi roztomilý." políbil na Daddy nos. Zase jsem se uculil.

„Ještě jsem neviděl v hotelu Jimina a Yoongiho. " vzpomněl jsem si.

„Nejsou tady. Jimin chtěl jít se projít na pláž. Yoongi namítal, že je unavený, ale samotného ho pustit nechtěl. Tak šli oba i když se to jednomu moc nelíbilo." řekl Daddy.

„Nechceš jít taky?"zeptal jsem se se zavřenými očičkami.

„Můžeme jít zítra. Času je dost. Když jsi unavený tak se pořádně vyspi." zamumlal Daddy. Má pravdu.

Začal jsem pomalu usínat až jsem nakonec usnul.













Viem, že dnes nebolo cez deň nič, ale mala som dnes 2 online hodiny.
Spať som išla asi v 7 ráno a v 10 som vstávala. :)

Potom som po tých online hodinách zaspala a zobudila sa až v 6 večer. :)

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now