45.

1.4K 75 6
                                    


„Mohu mít otázku, Daddy??" zeptal jsem se už trošku směle.. Musím vědět jak o tom ví i když na to nevěří..

„Určitě, baby.." usmál se a položil mi ruku na stehno.

„O-Odkud to víš??" položil jsem mu rúčku na tu jeho..

„Byl jsem včera za jedním kamarádem a mluvil jsem mu o tobě a... " přestal jsem ho poslouchat.. On o mě mluvil s jeho kamarádem?? Proč?? Co mu říkal??

„A... Kookie.. Posloucháš?? " zasmál se zmáčkl mi stehno.. Hned jsem se na něj podíval a přikývl..

„Ne.. Neposlouchal jsi.. " zasmál se a chytil mi dvěma prsty bradu..

„Tak nad čím jsi přemýšlel?" zeptal se.

„Už poslouchám.. Dopověz to a ja odpovím taky.." odpověděl jsem a on přikývl..

„Můj kamarád je tak nějak zažraný do toho little space a Wattpadu.. A když jsem mu říkal jak se oblíkaš a tyhle věci, tak se mě na to zeptal jestli nemáš little space.. Nevěřil jsem.." řekl hneď Daddy..

„Oh..Dobře.." furt mi v hlavičce hrálo to, že říkal o mně.

„Teď ty.. "

„Přemýšlel jsem nad tím co jsi mu o  mně říkal.." tváričky mi začali trošku hořet..

„Oh...Že jsi roztomilý, milý, sexy.. Vypadáš jak králíček... Oblíkaš se hezky.. A mě to přitahuje.." zazubil se na mě.. Skoro mi zaběhla slina.. Prof takové věci mluví cizím lidem?!

„Daddy! Takhle o mně nesmíš mluvit cizím lidem!"















Viete ten pocit, keď prijde domov vás starší súrodenec.. A vy sa musíte deliť o jednu vec, ktorá je VAŠA?! Ja veľmi dobre.. Rodičia mi kúpili ntb a môj brat mi ho kradne aby mohol hrať poker..

A ja budem robiť úlohy na kameni..

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now