33.

1.4K 81 22
                                    


Ve dveřích stál smutný Jin.. I tohle mě píchlo u srdíčka..

„Měl jsi zůstat v pokoji.. " řekl mu Namjoon.. Jin si povzdechl a přišel blíž.

„M-Můžu se omluvit?" řekl potichu..

Ihned jsme přikývl hlavičkou.. Hlavičku jsem měl položenou na Namjoonovo hrudi.

„J-Já jsem to fakt tak nemyslel.. Ujelo mi to, P-promiň.. Víš, že se o tebe bojím.. Máš jen 16 a už se s někým stykaš..Nebráním ti mít vztah, ale je na to brzo a bojím se, že si tvoje srdíčko vybere špatně.. " vysypal to ze sebe Jin.. Posadil jsem se normálně a chytil ho za ruku..

„Víš, že některé děti už v 16 žijí sexuální život.. Nemůžeš mu v tom bránit.." řekl Namjoon..

„Š-Špatně?" řekl jsem nahlas..

„Ano.. Bojím se, že si vybere někoho, kdo tě bude mít rád jen pro tvoje tělo nebo pro to jak se chováš.. A hlavně Taehyungovi nevěřím.. "

„Chápu už.." řekl jsem a stiskl Jinovi ruku..

„Namjoon hyung říkal, že mám Taeho víc spoznat, tak to skus taky.. On je fakt hodný.. " usmál jsem se.

„Fajn.. Zkusím to. Ale nic neslibuji.." po tomhle jsem skočil Jinovi do náruče a objal ho.. Nemá, tak dobré objetí jako Namjoon, ale furt lepší než nic.

Do objetí se přidal i Namjoon a oba mě tiskli mezi sebou.. Po pár minutách jsme se odtáhli a já se pořád usmíval..

„ALE SEXUÁLNÍ ŽIVOT BUDEŠ ŽÍT AŽ BUDEŠ MÍT 18..TEĎ NECH TĚ TO ANI NENAPADNE!! " zakřičel Jin..














Prajem vám už FAKT dobrú noc..
Keď náhodou ešte niečo napíšem, tak ma omráčte niečím!!!

❤️❤️❤️

Inner Child [taekook]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant