Vysprchoval jsem se a voňavoučký si šel pro oblečení. Bohužel nahý. Ale nikdo tady není, takže se nemusím stydet.Otevřel jsem svou velkou skříň a hledal něco pěkného abych se Daddymu líbil na sebe.
Vzal jsem si na sebe raději růžové boxerky a tak hledal něco na sebe.Mám tolik oblečení, ale je ho škoda nosit po doma. Ach jo.
„Teď by to stálo za hřích. " ozval se hlas vedle mého ucha. Leknul jsem se a praštil si ruku do dveří od skříně.
„Shhss.. Daddy!" vypískl jsem naštvaně a chytil se za ruku.
„Promiň. Koukal jsem se na tebe dost dlouho. Jak si roztomile něco vybíráš, ale vlastně tam jen stojíš nahý a koukáš do skříně. Nechtěl jsem tě vylekat." omluvil se Daddy a pohladil mě po zádíčkach. Nedokážu se na něj dlouho zlobit.
„Ukaž mi ruku. Viděl jsem, že si se bouchl." řekl Daddy a chytil mi ruku do dlaně.
Měl jsem ji trošku červenou, ale jinak nic jiného.
„Dám ti na to mastičku a něco co zaručeně zabere, ale obleč se aby jsme nezašpili tričko." řekl Daddy a běžel po tu mastičku.
Co myslel tím, že něco zaručeně zabere? Raději jsme se rychle oblékl a posadil se na velkou postýlku.
Daddy hned přišel i s mastičkou v ruce. Chytil mi zase ruku a políbil mi ji. Tohle tím myslel? Párkrát mi ji ještě políbil a potom nanesl mastičku, která trošku studila.
„Lepší?" zeptal se když zavíral mastičku.
„Jo!" vypískl jsme když jsem necítil žádnou bolest. Jeho pusinky vyléčí všechno.
„Vidíš ja ti říkal. " usmál se a políbil mě na rtíky.
„Ale teď se pojďme už najíst. Jinak tě sním." rozcuchal mi Daddy vlásky a ja za ním cupital.
Ospravedlňujem sa, že 3 alebo 4 dni nič nevyšlo, ale nemala som aj náladu a aj som bola zahrabaná do tých všetkých live.
Kto pozeral BangBangCon?
Pozerala som aj včera aj dnes. Hrozne som si to užila. Dnes som trošku aj spustila slzy. :') Bolo to všetko hrozne krásne.
LY je najlepší koncert. Aj keď by som radšej uvítala, každý víkend 2 alebo 3 hodinový koncert. Aby toho bolo viac a ma viac dní, ale ani toto nebolo zlé.
Dnes som tých live mala až nad hlavu a nevedela som čo prvé stíhať.
Jacksonovo rande, potom Got7 live a do toho všetkého 12h bts concert. Myslela som, že sa roztrhnem. :)
Ale hrozne som si to užila a milujem tu ich lásku k Armys. :)
Takže sa vám ospravedlňujem. :)
❤️💜💜💜❤️
STAI LEGGENDO
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.