16.

1.5K 95 24
                                    


„Co si dáš?" podal mi menu a ja si začal přezírat všechny druhy káv, čajů atď.
Když jsem si vybral, tak jsem menu zavřel a položil na stůl. Taehyung se na mě už usmíval.

„Máš vybrané?" zeptal se a já hned přikývl. Zamával na číšníka, který hned k nám přišel.

„Dám si ledové capuccino." řekl Taehyung a on přikývl.

„Ja si dám jahodový čaj. " odpověděl jsem s úsměvem. On si to všechno zapsal a odešel.

„Tak řekni mi něco o sobě.. Nějakým způsobem jsi mě zaujal. " spojil si ruce na stole a koukal se na mě.

„Budu se ptát ano?" Oh, to je lepší.. Nechci mu nic říkat sám, ještě bych řekl něco co jsem nechtěl nebo něco na víc a byl by problém.

„Jo.. "

„Tak, kolik ti je let, Kookie? Můžu ti tak říkat. Ne?" podrbal se na zátylku, opřel se do židle a skenoval mě pohledem.

„J-Jo.. Můžeš.. Mám 16 let. "

„Oh..to jsi mlaďoučký..Řekl bych ti tak 18....Ja mám 21.."

„Spíš... My lidi typujou ještě míň..protože se oblíkam jak holka.." sklopil jsem pohled.. Teď řekne něco hnusného cítím to.

„To je každého věc jak se oblíka no, ne? Mně se to náhodou líbí.." zvedl jsem pohled a uviděl jeho zářivý úsměv.

„To jsem rád.. K-Když jsi starší a o dost t-tak ti můžu říkat hyung, nebo?" opatrně jsem se zeptal.

„Hmm.. Můžeš, ale to Daddy se mi líbí víc. "












😏😏😏

Tak 10 a viac kapitol a dám ich do kopy, zrejme.. Nie som si istá.. :)))

Gud najt.. C:

Inner Child [taekook]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz