22.

1.4K 86 17
                                    


Podíval jsem se na Taehyungieho a doslova ho hltal pohledem.. Známe se sotva 2 dny, a já už mám pocit, že jsem se zamiloval a našel si Daddyho. Ano chci aby byl můj Daddy.. Měl bych nejkrásnějšího Daddyho na světě.. Je mladý, krásny a umí se i chovat jako gentleman.

„Kookie.. Co tak koukáš.. " přerušil mé myšlenky hlas Taehyungieho.. I hlas má krásný.. Nemůžu si ho vzít domů? Ale kam bych ho dal??

„Kookie.. Hej, posloucháš??" zapojil se tentokrát i Jimin, když jsem se oba nevnímal..

„Umm.. Jo.. " jen jsem vydechl. Taehyung se na mě s úsměvem díval.. Když jsem se podíval na neho a střetly se naše pohledy, tak si olízl rty a já zrudl.

Proč??

„Odkud vlastně znáš Yoongiho?" přesunul svůj pohled odemně na Jimina..

Chci aby se díval na mě!

„No. Potkali jsme se v centru.. Omylem jsem do něj nazaril..Tak jsme si nějak padli do oka.. A vyměnili si čísla..." uculil se Jimin. Není náhodou Jimin hyung zamilovaný? Tak hodně podivně se chová když se mluví o tom Yoongim.

„Oh..Jen mě to překvapilo.. Chtěl jsem mu tu tašku donést sám.." pravil Taehyungie..oh,ne co kdyby ho uviděl Jin??

„Nene.. Příště raději zavolej mě.. Dám ti číslo.." řekl Jimin.

„Kookie.. Číslo nemá..?"

„Má.. Ale ten teď moc mobil nepoužívá.." podrbal se Jimin na zátylku.. Raději si kreslím, nebo koukám pohádky než koukat do toho mobilu..










Dobré ránko..👀🤦‍♀️😂

Dnes som mala online hodinu... Z tej hodiny nemám nič.. 2x som ju prerušila a raz som odbehla k mamke.. Bola to iba hodina cez messenger.. Z matiky..

👀👀👀



Inner Child [taekook]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant