Vystrašeně jsem se na Daddyho podíval. Co? Vždyť jsem se nikde nebouchl.
Daddy ke mě přispěchal a kleknul si a chytil moji nohu do ruky.
Všiml jsem si na lýtku maličký červený pramínek.„Jdeme do šatny. " vyhrkl a chytil mě pod koleny a vyzdvihl. Nesl mě na ručkách.
„Daddy! Vždyť umím chodit!" vypískl jsem a chytil ho kolem krku.
„Vím. Doma si ještě vyjasníme pár pravidel." zašeptal mi do ucha a pomalu se rozešel do šatny. Položil mě na vyšší stůl a vzal do ruky moji nožku. Teď to trošku pálilo.
„Vždyť to nic není!" naštvaně jsem řekl. Jen jsem se škrábnul.
„Teče ti krev. Očistím ti to. " řekl Daddy a v ruce už držel vatičku, pritlačil mi ji na ránu. Dal dezinfekci a zalepil. Odkud nabral ty věci?
Než jsem se vzpamatoval, tak mi Daddy bolavé místo políbil a polibky putoval přes celou nohu až na vrch. Na stehno mi vtiskl polibek a trošku kůži nasál. Byl to hodně příjemný pocit.
„Ahh~~ Daddy.. " vydal jsem divný zvuk z pusinky. Rychle jsem si pusinku zakryl. Daddy se usmál a ještě mě políbil na rty. Ale naší chvilku prerušilo boucháni na dveře.
„Co tam sakra děláte?! My se chceme taky převlíct!?" zakřičel nějaký ženský hlas. Daddy protočil očima a dal mě dolů ze stolu.
Otevřel dveře a před námi byla nějaká paní.„Tahle šatna není jen pro vás!?" křikla a naštvaně se podívala na Daddyho. Nech se na něj tak ošklivě nekouká!
„Promiňte, ale můj přítel se poranil na tobogáně." řekl Daddy bez špetky naštvanosti.
„Oh, omlouvám se. "hned se omluvila a Daddy přikývl.
Rozešli jsme se pryč.
„Víš komu si to říkej, ženská jedna stará.." zamumlal si Daddy popod nos.
„Vidíš, říkal jsem ti, že se mi ten tobogán nelíbí." pohladil mě Daddy po líčku. Je hodně starostlivý..
„Nevědel jsem. Nebolelo to vůbec. " zamumlal jsem a sklopil pohled. Nechci aby byl smutný.
„To nevadí lásko, ale dávej si pozor. " usmál se a rozešli jsem se do bazénu.
Už na ten tobogán nikdy nepůjdu. Je to ošklivý tobogán.
Bazén nebyl moc hluboký, hezky jsem si tam plaval, hrál se s vodičkou až na mě Daddy zakřičel.
„Pozor, Kookie!?"
Čo to.. (・・ ) ?
Dobrú noc vám prajem.. (◕‿◕)♡
Mám vás moc, moc ráda..❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.