17.

1.4K 88 30
                                    


Na místě jsem zrudl studem..Co to řekl, proboha?? To mám za to, že jsem mu už dvakrát řekl Daddy.. Jsi hloupý Kookie..

„Copak??" zvedl mi hlavu jednou rukou.. Olízl jsem si rty a koukal mu do očí.. Byl nahnutý přes stůl..

„N-Nic.." špitl jsem a ucítil jak se mi zbarvily tváričky do růžova..

„Roztomilý.." zašeptal Tae asi tak abych ho neslyšel, ale já to všechno slyšel.. To myslí, že jsem roztomilý já??

„C-cože??" zeptal jsem a upil si ze svého jahůdkového čajíku, který ani nevím kdy mi přinesli.

„Jsi roztomilý.. " řekl tentokrát nahlas a ja už fakt musel být jak rajčátko.. Tohle mi nesmí dělat, jinak mu to bouchnu a co udělá potom.

„N-Nejsem.. " vydechl jsem překvapeně a pár krát zamrkal..

„Ale.. Jsi.. Takže ten Jimin, který byl s tebou před školou je přítel??" vykulil jsem na něj očka..

„Nee... Jimin je něco jako bráška.. " odpověděl jsem a on přikývl.

„Hmm.. Tak ten spomínaný Jin??"

„Taky n-ne.. To je můj skutečný bratr.."

„Oh....Takže nemáš přítele??" proč ho to zajímá... Je mi to trošku nepříjemné..

„Nemám.. Proč???" zeptal jsem se doufajíc, že mi odpoví..

„Jen tak.. " řekl a pokrčil rameny..

„Nemám rodiče.. Žiju s Jinem a jeho přítelem Namjoonem.. Jimin je bratr Namjoona.." a je to tady rozkecal jsem se..

„Ahá.. Ja mam taky bratra Yoongiho, ale je nevlastní.." řekl a podíval se na hodiny..

„Oh..uz ti bude končit, tá tvá hodina, tak pojď odvezu tě. "















Dnes mám vskutku blbý deň.. Celý deň som prespala a preto nič nevyšlo.. Potom som premýšľala nad tým ďalším príbehom a niečo som vymyslela..


Čo si myslíte, je to dobre??

Možno ešte jedna bude, ale neviem som z toho spania aj tak unavená.. :)

Luv u..💜💜💜

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now