100.

1.3K 70 24
                                    


„Zařídil jsem už ty letenky na zítra. Takže si hezky šup zbal a já zavolám Yoongimu aby přespali tady. " řekl Daddy a já radostně cupital do pokojíčku, kde jsem si vytáhl velký kufr a položil ho na postel. Otevřel jsem skříň a hledal co bych si tam dal.

Něco vhodného na léto. Bude tam určitě moc teplo.

Naházel jsem si na postel trička, kraťásky a sukně. Něco z toho si určitě vyberu, možná si tam něco koupíme.

Po pár minutách přišel Daddy a posadil se na postel a s úsměvem mě sledoval. On si nebalí nic?

„Ty si nic nebalíš?" zeptal jsem se a chytil do ručky jedno růžové tričko.. Tohle bych si mohl zabalit.

„Mě bude balení trvat, tak 10 vteřin." zamumlal Daddy. Tak rychle si nebalí nikdo.. Neveřím mu.

Vytáhl si velký černý kufr. Potom přišel ke mně, chytil mě do náruče a vložil do kufru.

„Všechno co potřebuju na dovolenou jsi ty." chytil mě za bradu a políbil. Začal mě vášnivě líbat a vyhrnovat tričko na hrudi.

„M-Musíme si zbalit.. Daddy." zamumlal jsem mu do polibku a on si povzdechl.

„Dobře, ale večer si tě chci malinko užít.. " spojil si čelo s mojim.. Trošku jsem zrudl.

„Jen se mazlit a líbat tě, nic víc." usmál se a políbil mě na líčko. Přikývl jsem a z kufru je postavil.

Zbalil jsem si asi 10 triček, nějaké kraťasy, plavky a 4 sukně.

Daddy do svého kufru věci jen naházel a potom ho zapnul.

Chtěl jsem, že mu to hezky pokládám.. Bude mít to oblečení skrčené, ale on mě hodil na postel a začal líbat na krku.

„Nech to oblečení.. " zamumlal mi do kůže na krku a jemně z něj uždiboval.














Možno tento príbeh bude do 120 alebo až 130 kapitoly. ^^

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now