Бях в гората посред нощ и не знам кога съм се озовала там. Гердана ми почна да свети и пари и аз го махнах от себе си веднага. В следващия момент усетих ужасна болка в главата. Паднах на земята и извиках с цяло гърло. Всякаш някой режеше главата ми с трион след което бъркаше вътре с него. Гърчех се на земята и тогава се появи нова болка в цялото тяло. Погледнах си ръката и се чу пукане. Коста се беше разместила на другата страна и болеше ужасно много. Продължавах да викам. Всяка кост в тялото ми се огъваше на всякакви страни а аз просто исках да умра. Всичко ме болеше неописуемо и аз не можех да го спра. Гърчех се и треперих сама в гората. По едно време мислех, че ще повърна но вместо това изплюх кръв. Бях много уплашена. Къде е баща ми? Ами останалите?! Усещах всякаш ноктите ми вадеха и от там излизаха нови и то много големи.Венците направо ми изгаряха а от тях излизаха големи и дебели зъби. Какво се случва с мен?! Мислех си, че болката няма да спре и, че ще умра. Стомаха ме заболя и усетих рязка горещина в него. Имах чувството, че изливат лава. Вече едвам поемах кислород и не можех да дишам. Молех се това да свърши колкото се може по-бързо.
-Миа! - Чуах го заглушено. Не можех да се съдредоточа заради голямата болка
-Миа! - Отново го чух. Изведнъж всичко спря и се изправих рязко. Бях в стаята на леглото ми а баща ми и Мади бяха до мен. Бях цялата мокра, болеше ме главата и умирах от жега
-Какво стана?Защо викаше и крещеше?! Добре ли си? - Попита той притеснено. Преди да му отговора си поех голяма глътка кислород и се успокоих, че всичко е било сън
-К-кошмар...-Не знам защо но всякаш имах буца в гърлото си и не можех да говоря.
-Добре успокой се и ми разкажи-След като се пооправих и вече дишах нормално им разказах за съня.Те само се погледнаха.
- Мисля, че скоро ще се трансформираш
-Ще боли ли така както го усещах първия път? - Бях притеснена защото никога повечр не искам това да се връща.
-Само първия път... спокойно ще свикнеш защото знам, че си силна и ще се справиш. - Аз кимнах не уверено. Тъкмо щеше да каже нещо то телефона го прекъсна.
-Да Крис-С периферен поглед видях как Мади се изчерви, когато чу името му. - Задължително ли е? Добре, добре идвам. - Той затвори и ме погледна-Трябва да тръгвам. Мади нали ще седиш с нея?
-Да разбира се!
-Добре. Чао Миа. И ако ще излизаш внимавай! - Той излезе от стаята
-Искаш ли да слезем да ядем? - Попита тя
-Добре но първо искам да мина през банята-Тя кимна и слезе долу. Аз направих сутрешните рутини и слязох долу. Беше направила палачинки. От отдавна не бях яла. Седнахме на масата и почнахме да се храним. Когато бях готова и казах, че ще изляза и ще се срещна с Джимин. Но първо исках да отида на водопада докато чакам да ми пише,че е пристигнал. Мисля, че това вече е любимото ми място. Наистина ме успокоява.Бях се замислила за съня и не знам колко време е минало. Изведнъж мислите ми бяха прекъснати от нечии ръце на очите ми. Първоначално се стреснах и щях да изпищя. Обърнах се и видях Чим усмихнал се до уши. Аз му се хвърлихдщ да го прегърна и замалко да паднем. Той ми отвърна веднага. Когато се отделихме моментално ме целуна.
-Тъй като преди не можах да те попитам... Ще станеш ли мое гадже?-Аз се засмях
-Естествено, че да! - След поредната целувка той ми даде кутийка а вътре имаше сребърна гривна. Наистина беше много красива. Разходихме се малко в гората след, което ме изпрати. Също така на входа се запозна с Мади. Накрая се разделихме със страстна целувка. Беше ме малко срам защото усещах, че Мади ни гледаше и се хилеше с най-мазния поглед. Той си тръгна и двете останахме сами.
-Миа имам луда идея но с твоето съгласие може и да се получи
-За какво говориш?
-Хайде последвай ме!