18

472 28 11
                                    

Цял ден съм много разсеяна. Това не остана незабелязано от баща ми.
-Миа има ли ти нещо?
-Не всичко е наред.
-Нали знаеш, че чуваш пулса ти? И знам кога лъжеш.
-Добре съм просто.... ми е малко тъпо, че се разделих с Джимин.
-Спокойно направила си правилното решение.
-Мхм-Качих се горе. Чудех се дали да кажа на Джимин... Но той трябва да знае...Джин няма да даде да се срещнем. Ще му звънна и ще му кажа. Взех телефона и го набрах.
-Ало?
-Ало Джимин... Здравей...
-Миа?! Знаеш ли колко се притеснявах! Не помня какво стана вечерта а ти изведнъж изчезна. Добре ли си?
-Да спокойно добре съм... почти... Трябва да ти кажа нещо...
-Какво има...
-Вчера докато ти беше припаднал... Убих човек... И Мелани е снимала всичко. Ако двамата не се разделим и не тръгнеш с нея....Ще пусне записите в интернет.
-Чакай какво?!?
-Аз съм виновна съжалявам много... Не трябваше да те викам...
-Спокойно не си виновна ти а Мелани... Ще измислим нещо .Странното е,че днес се държа много мило с мен.
-Нарочно го прави...
-Да но аз вече разбрах защо...Става ли после да ти звънна.Засега ще си мълча и няма да и казвам,че знам.После ще и кажа,че искам да се разделим с теб и ще я накарам да го изтрие.
-Това е страхотен план!Добре тогава хайде чао...Обичам те
- И аз теб!-Затворих. Радвам се ,че всичко ще с оправи. Тъкмо щях да кажа на Мади,че няма за какво да се притеснява обаче силния трясък от долния етаж ме прекъсна.Слязох веднага долу а на вратата седеше момче ,което изглеждаш малко по-голям от мен със кафява коса и сини очи очи .Изглеждаше...Уоау.Той почна да се оглежда докато погледа му не спря върху мен. Изглеждаше така:

-Ти!-Той ме посочи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ти!-Той ме посочи. Баща ми застана пред мен.
-Стефан разкарай се ,много добре знаеш,че това е нашата територия. -Извика баща ми.
-Знам ,знам но и вие трябва да знаете,че аз съм много по-силен от всички вас взети заедно ,затова не мисля ,че са много добре да ме заплашваш .Такам...това дъщеря ти ли е? Колко сладко най-сетне сте се събрали-Той се засмя подигравателно.
-Миа качи се горе и не влизай докато не ти кажа
-Нее нека остане...Нека гледа как убивам баща и
-Миа качвай се!-Сега го извика по-силно .Аз с вампирска скорост се качих.Кой е този Стефан и защо е тук?!Нищо не разбирам.И от къде знае за мен?! Наистина ли ще убие баща ми?!!?

Together foreverWhere stories live. Discover now