4

788 40 2
                                    

Сутринта
Сутринта Изи ме събуди по-рано... Което е уау Попринцип аз ставам рано а тя се успива.
-Хайде ставай направих закуска!
-Изабел това ти ли си? Защо изведнъж реши да станеш по-рано от мен и да направиш закуска. Каква е причината... или по точно кой?
-Ам... такова...Имам среща с Шуга!
-ТИ КАКВО....
-Знам, знам не ти казах... мислех, че няма да го одобриш...
-Как няма да го одобря!Боже много се радвам за теб ще сте много сладка двойка! Кога е срещата?
-Днес вечерта
-Супееер!
-Да да....сега нека да ходим да ядем, че ще истинат гофретите
-Гофрети?! - Аз станах и затичах на долу. Когато се наядохме се оправихме и излязохме. Bts ни бяха настигнали и сега сме заедно. Всички си говореха нещо а аз мълчах. Понякога кимах. Какво ли ще ми направи Мелани ако ме види с Джимин?
-Ей Миа има ли нещо? Изглеждаш ми много мълчалива.
-добре съм
-Не ме лъжи виждам, че не ти е добре
-Офф да не ми е добре... Вчера Мелани беше дошла вкъщи... Разбрах нещо, което се беше случило в миналото... и накрая...
-И накрая?
-Заплаши ме да стоя далеч от теб....
-Това вече е прекалено! Само да я видя....
-Не! Не искам да се забъркваш в неприятности заради мен.
-Стига глупости. Тя прекалява.
-Знам знам... Просто... Не се занимавай с нея.- Вече бяхме пристигнали пред училище. Влязохме в стаята и си седнахме на местата си. Щях да си седна на моето но Мелани ме изпревари.
-Аз вече сядам тук. Сега се махай. Чакам Джимин да дойде. - Преместих се на най-задния чин и си извадих нещата.
Гледна точка на Джимин
Госпожата ме извика замалко. След като бях готов се запътих към чина но вместо Миа видях... Мелани?!
-Какво правиш тук?
-Опа аз сядам тук-Огледах се и видях Миа на последния чин.
-Аз ще се преместя отзад-Отидох и седнах до Миа. Не знам защо но последните дни постоянно мисля за Миа.Тази нейна усмивка ме разтапя винаги... А тези очи... Да не говорим за прекрасния и глас...
-Ехоо Чим слушаш ли ме?
-А да... За какво говорехме?
-Ще правим проект...и...искаш ли....заедно да го правим...
-Джимин опааа! Хайде заедно да правим проекта! - Мелани.
-Съжалявам вече се разбрахме с Миа.
-С Миа значи... - Тя ме погледна злобно както и нейните слуги... Така де приятелките и. Тя си метна косата и се махна.
След часа
-Кой с кого ще прави проекта?Аз съм с Шуга - Изи
-С Джимин-Аз
-Аз съм с Джин-Джун
-Аз съм с Кук и Хоби-Ви
-Момичета искате ли направо да дойдете вкъщи и всеки да си прави проекта?
-Супер!
-Става!
-Тогава хайде да тръгваме! - Ние излязохме от училище но естествено Мелани трябваше да си довлече задника при нас.
-Е къде отиваме? - Каза и се набута между мен и Чим.
-Не те бърка-Отговорих
-Извинявай, каза ли нещо?
-Да! ... казах, че не е твоя работа къде отиваме затова се махни защото дразниш всички с пискливия си глас!
-Миа успокой се-Изи ме дръпна настрани защото гледах Мелани злобно. На косъм съм да и скоча и да я пребия.-Хайде да тръгваме-Тя беше учудена, че съм и се противопоставила.Попринцип мълча и правя това, което ми каже но сега ме ядоса много. Когато пристигнахме бяхме пред наистиина голяма къща. Влязохме вътре и отидохме в хола.
След няколко часа
Най-сетне всички бяхме готови.
-Ние ще тръгваме-Аз
-Няма да стане... Вече е 11 през ноща. Останете тази нощ тук.-Джин
-Не искаме да ви се пречкаме... - Изи
-Изобщо няма да се пречкате! Даже ще е много забавно!Джимин за спане дай на Миа тениска а пък Шуга на Изи-Те се съгласиха. Показаха ни баните. Изкъпах ме се облякохме се и сега бяхме долу. Джин беше с готвил кимчи.
Гледна точка на Джимин
Докато ядохме беше пълна тишина. С момчетата се спогледахме. Всички нислихме за едно нещо и то беше, че трябва да им кажем за нас.

Together foreverWhere stories live. Discover now