Всички се бяха учудили,че съм я спасила. Все пак тя ми беше нещо като враг...
Гледна точка на Джимин:
Миа,Изи,Мади и Керълайн отидоха в мола. На мен не ми се ходеше затова реших да отида до къщата ми в града. Бях говорил с бащата на Миа,той се съгласи да се преместим у тях. Радвам се,че той е толкова свестен човек...така де хибрид. Сега само трябва да си събера багажа. Качих се в колата и след 30 минути бях пристигнал. Влязох вътре и видях Мелани на дивана.
-Какво правиш тук?
-Ами...исках да те видя за да ти се извиня....
-Чакай...наистина...?!Ти?!Мелани ми се извинява?
-Да...бях глупачка и се надявам да ми простите и да бъдем приятели...Ииии за да отпразнувам ,че съм жива взех това!-Тя извади три шишета алкохол -Няма с кого да говоря...всички все още не ме харесват-Охх ще съжалявам за това.Седнах до нея а тя се усмихна. Сипа ни в една чаша и за секунда вече бяхме преглътнали течността...
Skip time
Говорех нещо несвързано на Мелани а тя се хилеше безпричинно на дивана...супер ...напих се като куче и не знам къде се намирам... Бяхме се преместили на леглото в моята стая за да и показвам предметите....Главата ми се замая.
Гледна точка на Мелани
Супер...Плана ми работи...Джимин е пиян и сега е момента да спя с него. Бутнах на леглото и застанах над него. Но когато щях да го целуна видях,че е заспал. Ами сега!? Сетих се! Съблякох тениската му внимателно...легнах върху него и заспах.
На сутринта
Гледна точка на Мелани
Цяла нощ звъня на Чим но той не ми вдига. Какво по дяволите се случва?! Джин ми каза ,че е отишъл за багажа си. Влязох в колата и след 30 мин
минути пристигнах пред къщата....Съжалявам за кратката глава но исках да спра до интересната част🤣Знам,знам ужасна съм😂😂😂