35

347 25 11
                                    

-Така....искам да вземете нож и аптечката...
-Чакай за какво ни това?!-Попитах объркано
-Ще видиш...Така...Сега идва трудната част...Трябва да убием Джимин....
-КАКВО?!Не няма да стане...Отказвам се...нека Стефан стои с мен до края на живота ми но никой няма да нарани Джимин!!!
-Миа успокои се и чуй внимателно...Този кол-Той извади от чантата си един дървен кол с малко украски накрая-Според племето лекува...Ако го убием с него той ще се съживи след няколко часа...
-Не!Ами е просто обикновен кол а това е легенда за него?!Ами ако не проработи!?И защо трябва да го убивате?
-Така Стефан ще помисли,че той е мъртъв....Тогава ще е готов да се върне на земята с цялата си сила....тогава е най-уязвим и ще можем да убием като ти трябва да му изпиеш кръвта...Племето каза,че това е нещо като ритуал...Нямаме друг избор и трябва да го направим
-Ти чуваш ли се?!Това е откачено?!Няма да убивате Джимин!
-Миа слушай....Това единствения начин той да се махне и ти да си добре ...представи си сега да не го направим...Рано или късно трябва да ме убиеш защото той ще те заплашва...Аз съм съгласен този план...
-Но Чим...
-Шшшт....всичко ще се оправи....Обеща ми,че ще си до мен завинаги нали?-Аз погледнах към баща ми и той кимна.
-Добре...ще го направим...Но само ако кола не проработи искам да го забиете в мен после
-Спокойно ще стане...-Баща ми се приближи към Джимин. Усетих,че някой ме прегърна и това беше Джин. аз се вкопчих в него. Не искам да гледам как го убиват...
-Спокойно всичко ще се оправи-Каза той галейки ми косата. Чу се звук от нещо ,което падна на земята. Досетих се и не се обърнах.
Най-сетне се съгласи да го направиш?
Обърнах се рязко и видях Стефан. Погледнах към земята и видях трупа на Чим...Преглътнах сълзите си...беше трудно...
-Да направих го сега доволен ли си?!-Той само се усмихна.
-Здравей Стефан-Каза баща ми. Явно вече всички го виждаха-СЕГА!-Аз с тичане отидох до него и забих кучешките си зъби. Той не можеше да помръдне...След като усетих,че вече беше изсушен спрях. Той падна на земята . Аз отидох до Джимин и му хванах ръката.
-Спокойно Чим...всичко ще се оправи и ти ще се събудиш...-Казах аз и една сълза се пусна по бузата ми...-Ти ще бъдеш винаги до мен...А ако кола не проработи...обещавам ти,че ще дойда с теб...
-Хайде ела да го качим горе-Каза баща ми.
Skip time
Вече от два часа седя над леглото ми и държа ръката на Чим.
-Хайде моля те събуди се...Не мога да чакам повече ...Вече искам да съм в твоите прегръдки...Ти да ми галиш косата докато ми повтаряш ,че ме обичаш...Моля те събуди се....Аз съм виновна,че си в това състояние...Не трябваше да го правим...не ме интересуваше дали някой ще ме преследва или заплашва ...само искам ти да си в безопасност...моля те отвори очи ...твоите тъмно кафеви очи... Погледни ме и се усмихни с твоята чаровна усмивка...кажи ми,че всичко ще се оправи и ,че ще сме заедно завинаги...Моля те...-Сълзите вече се спускаха по лицето ми свободно ...

Съжалявам,че вчера не качих глава...надявам се да ви е харесало! Съжалявам ако има грешки и затова,че главата е къса! И също така искам да благодаря за това:

надявам се да ви е харесало! Съжалявам ако има грешки и затова,че главата е къса! И също така искам да благодаря за това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Три хиляди гледания?!?Много ви обичам и благодаря на хората които ме подкрепят в това да продължа да пиша🥺Уникални сте!

Together foreverWhere stories live. Discover now