Гледна точка на Миа:
Докато успокоявахме Керълайн усетих силна болка в главата но не можех да викам. Почнах да виждам черно и паднах на земята.
-Здравей Миа...Малките ти приятелчета може и да са ме убили ,но аз винаги ще съм покрай теб и ще те наблюдавам всеки един миг...Няма да се отървеш от мен докато сърцето ти спре да бие...
След тези думи отворих очи и видях всички ,които са ме обградили.
-Миа добре ли си?
-Аз...не знам...С-стефан...
-Спокойно няма да те притеснява повече ние го убихме-Баща ми
-Н-не трябваше...сега ме преследва и постоянно е в главата ми...чувам гласа му всякаш е до мен и го усещам всякаш ме пипа... Каза ми,че няма да се отърва от него докато...сърцето ми не спре да бие...
-Той знае ,че си специална...Но как е разбрал?!-Деймън
-Чакай какво?
-Деймън не можеш ли да си затваряш устата ?!-Баща ми
-Упси...-Той се усмихна с неговата дяволска усмивка...Дори и в този напрегнат момент на него му е смешно...Той не е добре.
-Тате ,може ли да ми обясниш за какво говореше Деймън?!
-Ами...Преди много много време имало едно момиче ,което е било хибрид като нас. Но то не било като останалите...Било специално...Всеки,който я види се влюбва в нея...но не само това...Имала и самолет с който ако тя успее да се свърже чрез нещо като заклинание всеки успял да спечели доверието и тя можела да го награди с много могъщо сили, и неуязвимост...За да се запазят силите всеки път ,когато избраното момиче умряло ,самолета се предавал през следващата от поколението,докато не стигнало до теб...
-И не си ми казал до сега?!
-Да защото за да свържеш с самолета трябва...да пренесеш в жертва любовта на живота си ...
-Дори и да знаех ,никога нямаше да го направя!
-Но не го мислеше преди,когато беше ядосана на Джимин нали??Както и да е...Затова той се е опитвал да се сближи с теб и сега те преследва
-Не мога ли да спра ...тази сила в мен...ако дам амолета на някой друг или ...
-Миа не може....Не искам да те разстройвам с тази история и за това я криех преди ДЕЙМЪН да се изпусне...-Каза той като наблегна на името.
-И сега Стефан ме преследва до края на живота ми?!
-Да...трябва да внимаваш...Той ще се опитва да те манипулира и да ви раздели с Джимин за да може да го убиеш...Не му се давай Миа...Знам,че си силна и ще се справиш...-Видях човешка фигура зад баща ми.
-КАКВО ИСКАШ!-извиках но той всякаш не ме чува.
-Миа на кой говориш?-Джин. Човешката фигура си вдигна ръката а в нея имаше нож. Заби го в баща ми.
-Тате!
Сега най-големия проблем е...как ще се справя със Стефан преди да нарани всички...