3

827 40 3
                                    

-Ехоо! Миааа къде се загледа? - Тя видя, че гледам Джимин. Той ме погледна и се усмихна. Аз се чаревих и отвърнах.
-Явно наистина си хлътнал по него...
-Моля?! Не е вярно!
-Джиминии-Мелани изтича и прегърна Джимин а той от своя страна я изблъска.
-Остави ме ако обичаш. И не ме наричай Джимини...-Той я погледна злобно и с момчетата седнаха зад нашия чин. Мел ме погледна на кръв. Изи се усмихна мазно когато ме видя видимо ядосана.
-За какво говорихме? А да как ти...
-Какво ще правим вечерта нали? Да и аз не знам но ще измислим нещо-Прекъснах я преди да довърши изречението си. Само как се опитва да ме дразни. Тя се засмя а аз я сритах. Часа започна а мен ме заболя ужасно главата но реших да не казвам на Изи. Ще ми мине. В междучасието госпожата я извика а аз легнах на чина. Бях отпаднала и не се чуствах добре. Някой седна до мен до не обърнах особено внимание.
-Миа добре ли си? - Изправих се и видях Джимин.
-Да просто ме боли главата... Ще ми мине.-Той ме пипна с устни по челото а аз настръхнах.
-Ама ти париш!Нека да отидем до медицинската сестра да ти даде хапче.
-Не спокойно добре съм. - Честно казано не съм добре изобщо. Но не исках да го претиснявам. Едвам държах очите си отворени и явно той забеляза това. Леко ми хвана главата и я сложи на рамото му. Аз не се съпротивих а просто се отпуснах. Чувах как другите си шепнеха за нас но това не ме интересуваше особено.
-Опа~ май имам температура-Каза Мелани с дразнещия си глас като дойде пред нас.
-Ами отиди до лекарката. - Вътрешно се усмихнах на отговора му. Тя се махна видимо раздразнена.Харесва ми това негово поведение към нея. Часът започна а той си седна на мястото.
След часовете:
Чуствах се малко по-добре. Цял ден аз и Изабел се опознавахме с BTS. Те са много забавни. Станахме много близки с Джимин. След часовете трябваше да се прибирам сама защото Изи щеше да остане при госпожата около два часа. Когато наближих вкъщи видях, че вратата е отворена. Бавно влязох вътре и всичко беше изпотрошено.Чух стъпки от моята стая. Надникнах и видях Мелани ровеща из шкафовете ми.
-Мелани! Какво правиш тук?!
-Нищо... просто разглеждах... между другото прочетох дневника ти...
-Ти какво?! Мелани това е лично!
-Колко тъжен и жалък живот.... Не мога да повярвам, че Джак те е зарязал заради,, някаква курва"... Така ли наричаш най-добрата си приятелка? - Джак беше бившото ми гадже. Две години връзка. Много го обичах а накрая го хванах с друга но не можах да видя коя.
-Т-ти си б-била
-Да... И не съжалявам за това... Погледни се... Ти си нищо...никой не те обича... не си мисли, че скъпия ти Джимин ще промени това... Той само си играе с теб. Затова ти казвам за пореден път... Стой далеч от него...Не искам някакъв отпадък да ми се пречи във връзката ни. Няма повече да повтарям. Само се доближи до него още веднъж и ще съжаляваш. И между другото... Ужасен гердан-Ауч това заболя да го чуя от някой. Тя го дръпна а той се скъса и падна да пода. Тя излезе и се засмя надменно. Взех гердана от пода и го сложих на рафта. Дръж се Миа... Брой до десет... Дишай... дишай... Офф не издържам. Бясна съм и искам да счупя нещо бърнах се към огледалото и удатих с юмрук по стъклото а то се счупи на милиони парценца.Цялата ми ръка беше в кръв както и стъклото. А аз бях на пода разплакана. Защо съм толкова емоционална мамка му. След около пет минути си превързах ръката и махнах пърченцата стъкло по земята. Изчистих цялата къща за учудващо кратко време. Изи дойде много развълнувана но когато ми видя ръката усмивката и падна.
-Какво се случило с ръката ти?!
-Нищо особенно... Порязах се...
-Знам, че ме лъжеш...Познавам те тяърде добре... Кажи ми истината
-Ами... прибрах се и видях Мелани вкъщи... беше обърнала цялата къща с глава надолу и ровеше в стаята ми. Прочела е дневника ми... И тогава разбрах, че бившото ми гадже ми е изневерил с нея...
-Това е ужасно... съжалявам... тази ще си плати обещавам... - Тя ме прегърна. - Само да я видя утре... Ще и оскубя фалшивата коса... Друго каза ли ти?
-Забрани ми да говоря с Джимин... Била влюбена в него и ми каза, че ще си платя ако го направя...
-Чуй ме много внимателно... Няма да я слушаш . Бъди близка с Джимин... Скоро гаджета кхъм-Аз я ударих леко и тя се засмя.
-Да гледаме някой филм?
-Разбира се! - Аз седнах на дивана а тя се върна с две кутии сладолед. След като свърши филма си написахме домашните и легнахме да спим. Нищо интересно

След като написах тая глава, че Миа се разболява на следващия ден се разболях😂

Together foreverWhere stories live. Discover now