Всички с тичане тръгнахме натам. Влязохме а Изи беше на земята и се гърчеше от болки.
-Изи!-Аз отидох до нея. С помощта на момчетата я сложихме на леглото. Корема и се беше подул мноого повече и сега изглеждаше като бременна жена в 9-тия месец.
-Бебето е гладно. Кук донеси кръвта!-Той изтича с вампирска скорост и се върна веднага. Дадохме и тя го изпи веднага. Явно това помогна защото не изглеждаше толкова измъчена. Донесохме и още храна а тя я изяде всичката.
-Боли меее-Каза тя държейки се за корема.
-Знам скъпа ще мине спокойно-Той и държеше ръката но не мисля ,че беше добра идея защото тя се е по-силна от всички ни. Усещах ,че го боли но все пак не се откъсваше от нея. Наистина е сладко ,че се обичат толкова много. Радвам се за тях.
Skip time
Минаха два часа в,които Изи умираше от болка а ние я гледахме притеснително.
-Джин...усещам го ...иска да излезе...
-Много е рано!
-АМА ТО ИЗЛИЗА
-добре,добре спокойно ТАЕ ДОНЕСИ КЪРПА И ВОДА ВЕДНАГА!
СЛЕД ЕДИН ЧАС
Всички бяхме долу освен Шуга и Джин. От един час седим и чакаме ,а горе не спират да се чуват викания .
-Дали е добре?-Попитах разтревожено.
-Спокойно всичко ще се оправи-Каза Джимин целувайки ме по челото. След секунда всичко беше в тишина. Всички се заслушахме. Чухме бебешки плач. Аз се качих горе веднага и влязох. Това ,което видях беше най-сладката гледна на света. Изи и Шуга гушкийки дъщеричката или сина си. Все още не знам.
-Честито!-Казах аз и ги снимах с телефона.
-Момиче е!
-Много е сладко!
-Искам ли да го подържиш?-Попита тя. Аз кимнах . Взех го в ръцете си. Беше толкова крехко,сладко и малко!!!
-Как ще се казва?
-Ами мисля да е Керълайн!
-Това е страхотно име!-Аз го дадох на Шуга и оставих останалите да го видят. Много се радвам за тях! Вече беше 6 часа вечерта. Явно днес няма да ходя на състезанието. Сега по-важна е Изи. Тя беше заспала а Шуга гушкаше Кер.
-Трябва да отидем на пазар!-Казах аз
-Сега ли?
-Да изчакаме Изи да се събуди или може утре-Всички се съгласихме.Обещах на btslove_story ,че ще публикувам кратка глава и ето я! Надявам да ви хареса!♥️♥️