Звъннах му а той почти веднага вдигна.
-Ало?
-Хей Миа от кога не сме се чували? Как си? Последно, когато те видях тичаше от някой.
-Ами...аз...да....добре съм...искаш ли да отидем в някое кафене?
-Да!....Така де ...да може...Ела след един час в ,,....."
-Добре...-Затворих.
-Супер сега ела да те преоблечем!
-Трябва ли? А и какво ми е на дрехите?
-Просто идвай- Влязохме в стаята на мен и Мади и почнаха да ровят в гардероба ми. Докато чаках отидох до леглото и взех снимката с мен и Джимин...Толкова ли съм грозна ,че не иска да е с мен? А предпочете Мелани? Аз я хвърлих през прозореца а тя се счупи на малки парченца в земята .
-Намерих!-Изи извади това:Аз го облякох...Изглеждах добре...Те ми сложиха някакъв грим и тръгнах. Все пак не исках да закъснея . След половин час пристигнах. Влязох вътре и седнах на една празна маса. Докато чаках Джеймс получих съобщение. Беше от Джимин...
Изключих телефона си и чак сега усетих сълзата стекла се по лицето ми. Бързо я изтрих защото видях Джеймс да сяда до мен.
-Хей!
-Здрасти...
-Добре ли си?Изглеждаш зле?
-Аз...Не не съм добре ...
-Какво е станало?!-Разказах му всичко и честно казано ми олекна...
-Спокойно той не те заслужава ...-Каза Джеймс и сложи ръката си върху моята. Загледах се в очите му ...напомнят ми Джимин...Не!Миа забрави го! Спри да мислиш за него,както той направи... Аз смених темата защото ми стана неловко...след около час говорене и смеене излязохме от кафенето и отидохме в парка. Там останахме дългоо време и сега вече беше тъмно. Разхождахме се по уличките.
-Знаеш ли ти си много приятна компания-Каза той като се спря и ме погледна в очите
-И ти не си зле...-Той почна да се приближава към мен но аз се отдръпнах.
-Подушваш(Не знам дали се пише така) ли това? Мирише на ...
-Върбинка...Миа трябва да се махнем бързо от тук...-Ние се обърнахме на обратната посока с бързи крачки. Хванах се за ръката му защото ме беше страх. Той ме беше прегърнал. Тъкмо щяхме да излезем на една улица с хора ,когато някой ни запуши устата с върбинка и аз паднах на земята в несвяст...