24

401 30 9
                                    

Тичах в гората вече от 2 часа. Но яроста все още беше в мен. Късах всяка малка животинка изпречила се на пътя ми и вече не знам колко убих. Стефан ме научи как да спра човешката кръв като я заменя с животинска. Първоначално беше трудно но почвам да свиквам. С времето ставах все по-силна и по-силна .Вече мога да се бия и се чувствам като истинска Алфа. Докато си почивах до една река чух ръмжене зад мен.
Кой си ти?-Попита той. Обърнах се и видях 5 вълка , които са ме обградили. Миризмата ми беше много позната. Аз не отговорих и изръмжах. Нямах шанс с тях но поне ще опитам.-
Миа?
Ама...това Стивън ли е?!???
-Миа ти си тук!
Чух другия. Това беше Мади.Не,не,не не трябваше да излизам да тичам...Връщам се бавно към предишния ми живот а не трябва! Имахме сделка със Стефан и ако я наруша той ще ги убие . Сега какво ще правя. Да се бия ли?! Неее те са повече и ще ме убият ...Сега вече загазих. Стивън бавно тръгна да се приближава до мен а аз изръмжах по-силно и застанах в поза за атака. Ако трябва ще се бия.
-Аз съм баща ти няма да се бием. Успокой се и се превърни в човек!-Извика заповеднически. Ако бях в неговата глутница щях да се подчиня без аз да искам. Аз седях и го гледах в очите. Трябва да види,че аз всъщност не съм толкова слаба.
-Имаш друга глутница? Кажи коя е веднага! е знаех какво да правя и накрая просто тръгнах да тичам към града. Те ме преследваха. Когато наближих се превърнаха в човек.И ти по-бързия начин.Не мога да повярвам! За първи път се превърнаха бързо. Тръгнах да тичам вече като човек. Наближих вкъщи а на вратата видях Джеймс. По дяволите какви прави тук?! Аз бързо го бутнах вътре и заключих. Заслушах се навън и нямаше никой. Ох измъкнах се на косъм.
-Какво беше това?!
-Аз....извинявай...Бягах от някой и трябваше да съм бърза. А ти какво правиш тук?
-Ами реших да те видя. След като свърши работа ми изглеждаше притеснена и ядосана.
-Станало ли е нещо?
-Не...тоест да...не...Няма значение не е важно. Аз...имам работа...трябва да чистя и после...ще излизам с приятелка...
-Да аз...ще тръгвам...Чао
-Чао!-Не ми беше приятно ,че трябваше да го изгоня но сега имам много важна работа. Трябва да направя нещо по въпроса с ,, миналия" ми живот. Имам идея но не знам дали ще стане... Планът е да звънна на Изабел да се срещнем някъде след ,което да и кажа ,че ако още един път някой от старите ми приятели или от глутницата се опита да говори с мен ще ме убият. Нямам друг избор ...Обаче Стефан не трябва да разбира.

Съжалявам за късата глава❤️

Together foreverWhere stories live. Discover now