26

404 27 9
                                    

-Казах ти бях при приятелка!
-В града е глутницата на Стивън. Да знаеш нещо по въпроса?
-Чакай те са тук? Къде ги видя?!
-Не се прави на ударена! Ти ги извика нали?!
-Не съм! Не ми ли вярваш?!- Той ме затисна до стената докато ми стискаше врата.-Н-не м-мога да д-дишам
-Попитах ТИ ЛИ БЕШЕ?!- Почнах да виждам замъглена заради липсата на кислород. Чух силен шум . Някой разби вратата .
-Пусни я!- Това беше Стивън. Той ме пусна и аз паднах на земята. Малко ми се виеше свят но все пак успях да фокусирам погледа си. Крис дойде до мен и ме изведе от къщата.
-Миа съжалявам за нещата ,които беше чула...бях идиот...
-Да такъв беше-Казах аз и двамата се засмяхме.
-Нали ще ми простиш? На мен,Алекс и Марк.
-Спокойно прощавам ви ,обаче сега се притеснявам повече да не би Стефан да убие някой.
-Спокойно те са много повече а той е един.- Той ми помогна да се кача в колата му и ме откара до старата ми къща. Влязох си в стаята а той ме следеше като кученце да не би случайно да се спъна или да ми прилошее
-Крис спокойно добре съм вече.
-Сигурна ли си?
-Напълно!
-Добре тогава ...аз ще сляза долу...ако има нещо ме извикай.-Аз кимнах. Минах през банята и се преоблякох. Дали убиха Стефан? Ами ако той наистина ми е баща? Трябва ли да ги намразя задето го убиха или да им благодаря ,че ме спасиха? Някой почука на вратата.
-Влез-Това беше Крис.
-Ъм...Имаш посетител- Той се премести и Джимин се показа на вратата
- Съжалявам не познавам този човек. Може ли да излезете?
-Аз ще ви оставя насаме...
-Не....-Той излезе . Аз му простих и ето как ми се отблагодарява. Аз обърнах с гръб и почнах да си реша косата .
-Не можеш да ме игнорираш...-Не му отговорих.-Какво толкова съм направил?
-Какво толкова си направил ли?! Обвини ме ,че съм ти изневеряла и ,че съм егоистка! Това нищо ли е?! И вярваш на онази подла Мелани ,и не разбираш ,че те върти на малкия си пръст! И накрая аз съм виновна?!? Това доказва колко си ме обичал истински! Джимин аз не избягах от теб защото не те обичах...напротив...ти вярваше в това,че аз мога да се променя а аз не. А сега това вече няма значение. Ти си намерил любовта на живота си. Моля те искам да излезеш.
-Знаеш ли кой е любовта на живота ми? Тя седи точно до мен. И кофа съм те наричал егоистка никога не бих го казал. Аз извадих стария телефон и му показах чата ни. -К-какво? Не това не съм го писал аз. Никога не бих го написал!
-Значи...била е Мелани! Тя го е написала за да ни раздели! Само не разбирам защо сте заедно и защо...тя е бременна...
-Тя ми беше казала,че ти си ми написала да не те търся повече и,че си ме зарязала. След седмица дойде вкъщи разплакана и ми каза,че е забременяла но техните са я изгонили и аз от жалост я приех вкъщи. Накрая тя ме накара да станем гаджета със заплаха ,че ще пусне видеото. Нямаше какво да направя и се съгласих.
-Значи...тя не е бременна от теб?...
-Не естествено!-Толкова бях щастлива в момента. Аз скочих и прегърнах Джимин. Той ми отвърна.
-Липсваше ми?
-И ти на мен.-След като се отделихме ме целуна. Аз отвърнах. Всичко беше перфектно докато вратата се отвори и ни прекъсна.
-Съжалявам,че ви прекъсвам обаче останалите дойдоха.-Ние излязохле от стаята и слязохме долу. Баща ми имаше рани по лицето и куцаше. Аз отидох и го прегърнах.
-Съжалявам,че избягах и,че те подложих на толкова стрес...
-Няма нищо важното сега е ,че си тук.
-А ти добре ли си? Изглеждаш ранен.
-Спокойно до един час ще зараснат. А сега трябва да направим по-важно нещо.-От входната врата влязоха Алекс и Марк държейки Стефан ,който изглеждаше като умрял.
-Той защо е тук!?
-Ще го сложим в тъмницата и ще му даваме кръв през два дена за да е слаб. Трябва да разберем дали има още от неговата глутница и ако да къде са те. Аз кимнах. Беше ми ужасно гадно,защото той ме лъга толкова много време ,че ми е баща а накрая се оказа лъжец. Вярвах,че ще се сприятелим а се оказа,че ме използва. Джимин явно видя,че не ми е добре и ми хвана ръката.
-Аз ще изляза да потичам малко ...-Излязох от вкъщи и се преобразих. Тичах в гората докато не чух глас от някъде.
-Да Джейк върви страхотно с мен и Джимин. Скоро ще ми даде парите си и двамата ще отидем в чужбина с детето ни.Той няма как да откаже защото си мисли,че имам някакъв запис,който застрашава Миа... Не се тревожи онази малката кучка няма да се намеси. От година я няма. И аз те обичам любов.чао-Това беше Мелани. Чакай значи няма запис?! И е с Джимин само заради парите. Мелани не мисля,че беше добра идея да дойдеш точно в този момент е гората. Ядосана с ръмжене тръгнах към нея...тя и бебето и ще си платят за всичко ,което ми причиниха...

Съжалявам за закъснението!Най-сетне минаха матурите и пожелавам късмет на всички! Съжалявам за грешките и се надявам главата да ви е харесала!

Together foreverWhere stories live. Discover now