Сутринта се събудих от Мади.
-Хайде ставай ще ходим на лов.
-Не искам да ходя никъде.
-Няма да позволя приятелката ми да се депресира защото е скъсала с гаджето си.
-Не сме скъсали... просто си дадохме почивка.
-Аха... А сега хайде идвай...
~Skip time~
След като се прибрахме от лов(и аз почти не убих човек) видях позната фигура пред вратата. Човек... Приближих се до него или нея... Това беше Мелани.
-Какво правиш тук?! - Сега и тя ли ще ми прави проблеми.
-Здравей и на теб... Дойдох да ти кажа, че искам да се разделите с Джимин
-Мелани спри се с тези глупости няма да се разделям с него.
-Това ли е Мелани? Бързо ще я оправя-Мади се приближи до нея.Знам какво ще направи и изобщп няма да и се пречкам
-Ако изпиеш и една капка кръв от мен ще ви съсипя живота и всички ще разберат какви сте!
-К-какво?
-Оо да знам какви сте и имам доказателство... Снимах те докато изпиваш и последната капка кръв пт онази жена вчера. Имам го записано и ще го пратя в интернет. Много лесно ще ви намерят и убият.
-Осъзнаваш ли, че в момента се разправяш с хибрид? Мога за секунди да си счупя врата а ти дори няма да разбереш.
-Не можеш! Защото ако ме нараниш всички копия, които са в моите приятелки и семейството ми ще бъдат пратени в полицията.
-Какво искаш от нас?!
-Искам да се разделиш с Джимин и да му кажеш, че аз го обичам и го заслужавам много повече. Има те време до края на седмицата. След това с него ще се оженим и ще родя две деца. Ще бъдем семейство и то известни!
-Няма да стане!
-Добре тогава ще пиша на...
-Добре добре...
-Какво добре?
-Ще се разделя... с Джимин...
-Браво на теб. Ако го обичаш ще разбереш, че той ще е много по-добре с мен. - Тя се обърна и си тръгна.
-Сега какво ще правя?! Не искам да се разделям с него. Няма да се разделяме
-Миа ако Деймън разбере за това ще убие не само теб но и Мелани и всички хора с копията. А аз не искам никой да пострада особенно ти!
-Знам...Ще измисля нещо няма да и се размине!Здравейте! Спокойно не съм умряла... Съжалявам, че от почти месец не качвах нищо... ☹️Надявам се главата да ви е харесала дори и да е толкова кратка... Много ви обичаам❤️