-Н-но аз не искам да у-убивам човек..
-Ти няма да го убиеш... Просто... ще пиеш от него за няколко секунди а него дори няма да го заболи. Нормално е първия път да не искаш.-Реших да му повярвам нищо, че все още ме е страх.Ами ако изгубя контрол и го убия без да искам?! Няма да си го простя. Решихме първо да кажем на баща ми и той ще ми каже какво да правя. Деймън каза, че има работа и не може да дойде с мен. Има нещо странно у него. Отидох вкъщи, ако мога вече така да го нарека, а в хола беше притеснения ми баща също така Виктория и Крис.
-Боже Миа знаеш ли как ме изплаши?! Къде беше?! - Каза той и ме прегърна
-Чакай Стив...Усещам нещо в нея...Тя е върколак! - Вики как ме разпозна?!
-Изненада! - Казах аз и се усмихнах фалшиво. Не знаех дали ще бъде гневен или ще се радва.
-Вярно ли е?
-Ами... д-да...
-Защо не ми каза?! Чакай кога е станало това?!
-Ами... мисля , че щях да се превърна на сън но се събудих и колието пареше... онази горещина и енергия се върна и усетих, че трябва да изляза навън... и тогава а се трансформирах...
-Сама ли беше?!
-Д-да...
-Извинявай трябваше да съм с теб... Аз съм ужасен баща... Първата трансформация е най-болезнената а ти си била сама...
-Не спокойно бях добре... не беше толкова зле- Всъщност беше но не трябваше да му казвам. Щеше да се почувства още по-виновен.
-Знам, че ме лъжеш...чувам пулса ти...
-Колко е било зле вече е минало и сега съм много по-добре... Но искам да ми разкажеш повече за хибридите...
-Добре...Вик, Крис можете да отивате да лягате-Те кимнаха и се качиха.
-Ти... завърши ли трансформацията?
-Не... Не искам да пия кръв...
-Знам но трябва... Няма да позволя да умреш... Още на обяд ще дойдеш с нас на лов
-Но...
-Шшшт... Няма но... В момента чуствата си са по-силни...и може да си по емоционална... Трябва да се владееш да не нападнеш някого. Може да нараниш някой или самата себе си.
-Добре...
-Трябва да ти кажа една лоша новина...
-Каква?!
-Трябва да скъсаш с Джимин
-Моля?! Това, че не го харесваш не значи, че трябва да скъсаме! Аз го обичам татко това не р ли по-важно?!
-Знам, че го обичаш но ако искаш той да е в безопастност трябва да стои настрана от теб.
-Няма да стане! И как така за негова безопасност?! Ще се владея! Обещавам!
-Ако един върколак ухапе вампир... Той ще умре защото ухапването е опасно за тях. А ние сме наполовина върколаци. И лошото е, че няма лек за това ухапване. Това е едната причина вампирите и върколаците да не се съюзяват. - Аз млъкнах наистина ли трябва да скъсам с него!? Това ли беше края?! Аз го обичам и искам да съм с него по дяволите! Няма да позволя това тъпо ухапване да ни раздели! Аз мога да се контролирам и ще го пазя.
-Добре ще скъсам с него-Не исках да го лъжа но това беше единствения начин да сме заедно.
-Браво взе правилното решение... Кажи му също така да не идва близо до къщата. Глутницата не харесва особенно вампирите. Аз кимнах. Казах му, че искам да остана малко насаме в стаята си и се качих. Писах на Джимин, че спешно трябва да се видим...Съжалявам за дълготоо чакане... Надявам се главата да ви е харесала! Сори ако има грешки.