29

368 24 4
                                    

Той ококори очи.
-Радваш ли се?-Попитах го тихо.
-ДАЛИ СЕ РАДВАМ?!-Аз сведох глава. Той ми хвана брадичката.- В момента аз съм най-щастливия човек на света.-Той ме целуна.-И сега като ми казар това ,означава ,че докато не родиш момиченцето ни...
-Момиченце?-Казах аз и се засмях
-Ами аз искам момиченце. Но ако е момченце пак ще го обичам. Нека довърша ...Докато ти не родиш няма да пиеш алкохол,няма да ходим на барове,ще си почиваш вкъщи,ще ядеш здравословно, няма тренираш много за да не се претовариш и след басейна... всъщност...май не е добра идея да ходиш на басейн ,може би слънчевите светлини...-Боже,никога не съм виждал Шуга толкова развълнуван
-Скъпи, успокой се...
-По-късно днес ще отидем да вземем количка,малки дрешки и всичко,от което има нужда тя или той.
-Шуга спокойно... Не мислиш ли,че прибързваме малко? Та то още е е малка точка чак след 9 месеца ще се роди.
- Ти кога разбра ,че си бременна?
-Ами днес сутринта защо?
-Ами такова...при вампирските бебета е по различно. Расте по-бързо в корема и по-скоро се ражда...
-А кога е това по-скоро?
-Ами....може би днес вечерта....
-КАКВО...А-аз не съм готова... Как така вечерта...
-Сега искам ти да се успокоиш...Днес няма да ходим на басейн ще останем вкъщи . Ти си легни,завий се и мисли позитивно. Аз ще сляза долу и след малко ще дойда при теб. Става ли?-Аз кимнах. Мислех,че имам много време но след няколко часа ще трябва да родя... Аз легнах на леглото.
Гледна точка на Шуга
Слязох долу и видях,всички на дивана.
-Тръгваме ли?-Арем
-Ами...Аз и Изи ще останем вкъщи...
-Аз също ще остана -Каза Миа и дойде до мен. Тя ме погледна с поглед,,Знам какво и има".
-Чакай ,защо няма да идвате-Тае
-Ами ... То стана така,че...Изи е бременна...-Джин изплю водата ,която туко що беше изпил и ме погледна с ококорени очи.
-КАКВО?!ЗАЩО Я ЗАБРЕМЕННИ НА ТОЛКОВА РАННА ВЪЗРАСТ...НЕ МОЖАХТЕ ЛИ ДА ПОЛЗВАТЕ ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ?!
-Не знам как е станало!
-Добре значи днес няма да ходим на басейн-Кук
-Джимин отиди до магазина да вземеш шоколад ...много шоколад...също така плодове и продукти за кимчи. Арем и Джънкук да отидат до болницата за да вземат кръв... Хоби и Тае отидете до аптеката за ръкавици и успокоителни.А аз,Миа и Шуга ще останем тук.
-Всички това нужно ли е?-Кук
-Да!-Всички излязоха да вземат нужните неща казани от Джин.
Гледна точка на Миа:
-След колко време ще роди ?-Попитах заинтересовано Джин докато се качвахме на горния етаж.
-Ами би трябвало тази вечер
-Какво?!
-При теб и хибридите не знам как е,май пак е толкова. -Ние влязохме в стаята на Шуга и видяхме Изи ,която лежи . Корема и вече беше малко по-голям . Майко,колко бързо расте.
-Гладна съъъм-Замрънка тя.
-Знам скъпа след малко идва храната
-Но аз искам СЕГА!-Шуга погледна стреснато към нас. Ето за какво са били успокоителните.
-Аз ще поговоря с нея ...по женски-Те излязоха а аз погледнах към Изи.
-Как се чувстваш?
-Гладна
-Боли ли те корема
-Не но съм гладна
- Не се и учудвам ти и преди да забременееш беше гладна винаги-След т ези мои думи тя се засмя.
-Дали ще боли?-Попита леко уплашена .Усетих безпокойството в гласа и.
-Не...всичко ще мине гладко и няма да боли.
-Надявам се да е така
-А сега легни и поспи малко.
-Но ...
-Знам ,че си гладна но трябва да си почиваш.-Тя въздъхна легна и след секунди усетих,че е заспала. Слязох долу и видях всички до масата, която е пълна с какво ли не.
-Тя заспа и трябва да бъдем тихи,защото ако се събуди ще бъде мноооого ядосана.-Ние прибрахме нещата,после помогнахме на Джин с кимчито. Приготвихме нещата за раждането и сега аз и Джимин лежим на дивана.Минаха два часа и нещо от както Изи заспа. Още не се е будила ,което е добре за сега. Бях легнала на корема на Чим а той си играеше с косата ми.
-Аз казах ти колко се радвам,че пак си до мен?-Каза той като ме погледна и се усмихна по неговия си начин.
-Да...а аз казах ли колко много те обичам?
-Ами не знам... Може би трябва да го чуя отново?
-Обичам те-Казах аз и се надигнах да го целуна. Той ми отвърна като я задълбочи. Бяхме прекъснати от викането на горния етаж...

Together foreverWhere stories live. Discover now