Banyak tempat yang mereka pergi. Dan semuanya sungguh romantik. Tidak pernah Aira sangka yang Felix adalah seorang yang romantik. Fikirnya Felix adalah seorang yang cool dan tidak gemar dengan benda benda yang romantik namun semuanya silap.
Felix memandu kereta menuju ke arah butik dimana tempat dia menempah baju. Aira hanya tersenyum melihat diri Felix yang sebenar. Sungguh berbeza dengan riak wajahnya. Wajah yang beku seperti ais namun hati dan perangainya adalah sebaliknya. Felix hanya tersenyum bahagia melihat Aira. Tangannya memegang tangan Aira sambil tersenyum. Aira mengenggam kembali tangan Felix. Mereka berdua tersenyum bahagia seperti pasangan yang baru sahaha berkahwin.
🍭🍭🍭
Kereta Felix diparkingkan di tempat parking kereta. Mereka berdua keluar menuju ke arah butik. Sampai sahaja di dalam butik mereka berdua berpisah untuk menukar pakaian.
Mereka berdua keluar secara serentak. Mereka memandang sesama sendiri lalu tersenyum
(Abaikan muka)
Felix menarik tangan Aira untuk dipaut pada lengannya. Aira tersenyum melihat Felix yang kelihatan segak pada malam itu.
"You look so beautiful" Kata Felix. Aira tersenyum. Sepanjang hari dia asyik tersenyum dengan karenah Felix yang tidak pernah dia lihat.
"You look so smart" Kata Aira. Felix tersenyum bangga.
"Just smart?" Soal Felix sambil mengangkat kening.
"Yeahh maybe" Kata Aira. Felix tergelak. Mereka terus masuk ke dalam kereta lalu kereta dipandu keluar dari kawasan butik tersebut. Felix memandu kereta ke syarikatnya. Aira memandang Felix pelik.
"Kita buat apa datang sini?" Soal Aira. Felix hanya tersenyum. Dia keluar dari kereta lalu membukakan pintu untuk Aira. Aira keluar dengan muka penuh tanda tanya. Felix terus membawa Aira ke pentas. Ramai pekerja yang terkejut melihat Felix membawa Aira ke atas pentas. Para wartawan tidak melepaskan peluang untuk menangkap gambar mereka.
"Baiklah semua. Saya ingin kenalkan isteri saya Aira Lee" Kata Felix sambil tersenyum. Aira memandang Felix dengan terkejut namun Felix hanya terdenyum. Eric dibelakang sudah tersenyum bangga. Sesekali dia berpura pura menyapu air mata walaupon hakikatnya tiada setitis airyang mengalir. Para wartawan tidak melepaskan peluang untuk bertanya pelbagai soalan kepada Felix iaitu CEO kepada syarikat ternama di Seoul.
🍭🍭🍭
Felix membawa Aira ke sebuah taman yang berada di tasik. Mereka berjalan berdua duaan dengan masih lagi mengenakan tuxedo dan dress.
"Thank you for today" Kata Aira. Felix memandang Aira.
"Saya rasa saya yang kena cakap macam tu" Kata Felix. Aira memandang Felix dengan tanda tanya.
"Sebab awak buat saya sedar yang tak semua perempuan sama. And you made me feel like I didn't want to let you go. Can you stay by my side?" Soal Felix. Aira tersenyum lalu mengangguk. Dia terus memeluk Felix.
"I love you"
"I love you too"
⚛tbc
Ehh wait wait. Belum habis lagi lah. Ish korang ni
YOU ARE READING
[C]Hello Mr Gay || L.Y.B ✓
Разное⋇⋆S2 : My Mr Gay⋆⋇ Bila kau dipaksa kahwin dengan lelaki gay dan diamanahkan untuk pulihkan penyakit gay lelaki itu. Baca je lah. Takde idea untuk sinopsis~ Sila tekan butang read jika berminat dan jangan lupa vote Start : 171119 End : 260320 100%...