Special Part: PJM Has Sth To Say

864 116 64
                                    

خیلی خوب، سلام همگی این بار جیمین قراره براتون بنویسه!

این قسمت از دفتر خاطرات با رضایت کامل کیم ته‌هیونگ قراره به دست پارک جیمین نوشته بشه و ته‌هیونگ هیچ حقی در ویرایش یا تحریف نوشته‌های جیمین نداره (حاضر نشد تو این صفحه اثر انگشت بزنه ولی قولش رو شفاهی و کتبی ثبت کردم).

باید از کجا شروع کنم؟ نوشته‌هاش رو که چک میکردم متوجه شدم ته هیونگ از اول تقریبا همه چی رو گفته، البته طوری که خودش دلش میخواسته پس من اینجام تا شما رو با یه سری حقایق که ته هیونگ قصد نداشته براتون آشکار کنه، رو به رو کنم.

چون من از اول شروع نمیکنم و قصد دارم هر چیزی که یادم اومد براتون بگم پس فعلا بیاین برگردیم به اون روزی که ته هیونگ قبول کرد دوست پسر شماره‌ی دو بشه.

شب بعدش تصمیم گرفتم یه امتحان کتبی از خودمون بگیرم تا ببینم افکارمون در چه وضعیتیه، حالا میخوام نتیجه آزمون هر دوی ما رو خودتون ببینید و قضاوت کنین:

نام: کیم ته‌هیونگ
نسبت: دوست پسر شماره ۲

- سوال اول: بعضیا دوست دارن تاپ (بالا) باشن، بعضیا هم دوست دارن باتم (پایین) باشن، همیشه هم رو تخت اتفاق میفته. به نظرتون چیه؟

جواب: برای سوال اول خیلی سخت شروع کردی این قبول نیست! واقعا باید جوابش رو بگم؟ خودت نمیدونی نظرم چیه؟ من تنوع طلبم!

- سوال دوم: اون چیه که تو داری و با "د" شروع میشه و میتونی باهاش به هر چی خواستی برسی؟

جواب: خدای من!!! واقعا میخوای جواب بدم؟؟ ولی واقعا میتونم باهاش به هر چی خواستم‌ برسم؟

- سوال سوم: وقتی وارد میشم کمی دردت میگیره، اگه ازم بخوای سوراخات رو پر میکنم و همیشه میگم قورت نده تف کن بیرون. من چیم؟

جواب: پارک جیمین! سوراخام؟ °-°

- سوال چهارم: چیه که اگه بکشیش بلندتر میشه، خیلی تمیز توی یه سوراخ جا میشه، اگه اشتباه استفاده بشه خفه‌ت میکنه و وقتی سریع حرکت کنی کار میکنه؟

جواب: من دیگه نمیخوام به این سوالات جواب بدم...

- سوال پنجم: میره بالا، خالی میکنه و بعد میاد پایین. اون چیه؟

جواب: قاشقِ غذا؟ ببینم مسخره بازیه؟ :/

- سوال ششم: اون چیه که تقریبا ۶ اینچه و میره تو دهنت و اگه لرزش داشته باشه بهتره؟

جواب: اوکی من به هیچ عنوان نمیتونم فکر مثبتیم راجع به این یکی بکنم!

سوال‌های من هم یکی بود ولی جوابام زمین تا آسمون با این ذهن کثیف که خودش رو تا الان برای شما فرشته‌ای پاک به نشون داده فرق داشت.

نام: پارک جیمین
نسبت: دوست پسر شماره ۱

- سوال اول: بعضیا دوست دارن تاپ (بالا) باشن، بعضیا هم دوست دارن باتم (پایین) باشن، همیشه هم رو تخت اتفاق میفته. به نظرتون چیه؟

جواب: تخت دو طبقه

- سوال دوم: اون چیه که تو داری و با "د" شروع میشه و میتونی باهاش به هر چی خواستی برسی؟

جواب: دست؟ یا شایدم دهان.

- سوال سوم: وقتی وارد میشم کمی دردت میگیره، اگه ازم بخوای سوراخات رو پر میکنم و همیشه میگم قورت نده تف کن بیرون. من چیم؟

جواب: دندون پزشک؟

- سوال چهارم: چیه که اگه بکشیش بلندتر میشه، خیلی تمیز توی یه سوراخ جا میشه، اگه اشتباه استفاده بشه خفه‌ت میکنه و وقتی سریع حرکت کنی کار میکنه؟

جواب: کمربند ایمنی گمونم

- سوال پنجم: میره بالا، خالی میکنه و بعد میاد پایین. اون چیه؟

جواب: آسانسور

- سوال ششم: اون چیه که تقریبا ۶ اینچه و میره تو دهنت و اگه لرزش داشته باشه بهتره؟

جواب: مسواک؟

پی نوشت اول
کیم ته هیونگ: قبول نیست، این عادلانه نیست!!!
جیمین احتمالا از قبل جوابا رو می دونست. چون اون کسی بود که سوالا رو طرح کرده پس نمیشه این آزمون رو معیاری برای سنجش انحراف ذهنی ما در نظر گرفت. من نمیتونم متن و ویرایش کنم ولی میتونم با یه پی نوشت اعتراضم رو اعلام کنم!

پی نوشت دوم
پارک جیمین: من سوالات رو به صورت آماده بدون هیچ پیش زمینه‌ای از یه وبلاگ دانلود کرده بودم. کیم ته هیونگ قبول که یه ذهن کثیف داری مجبورم نکن چیزای بیشتری رو از روابطمون رو کنم!

پی نوشت سوم
کیم ته هیونگ: رده بندی این دفتر خاطرات چنده؟ ژانرش چیه اصلا؟ برای من فلاف بود!

پی نوشت چهارم
پارک جیمین: قضاوت با کساییه که میخونن تو هم هیچ راه نجاتی نداری!

پی نوشت پنجم
کیم ته هیونگ: ریدرنیم ها لطفا باهام مهربون باشینTT

MoonChild || S.1 completedOnde histórias criam vida. Descubra agora