14

202 15 6
                                    

- HoSeok –

Soha nem gondoltam, hogy ennyire fogok szeretni valakit. SoYeon bár kőkemény rapper, az igazi arcát csak nekem mutatta. Amikor kettesben voltunk, egy hétköznapi lány volt, smink nélkül, lófarokba kötött hajjal, bár én imádtam a gumit kihúzni belőle és beletúrni a selymes tincsekbe.

Kettesben ... hát ezt elég nehéz volt megvalósítani úgy, hogy hat másik társaddal élsz együtt, folyamatosan próbálunk, reklámokat forgatunk, fotózásra járunk, a rajongóinkkal találkozunk, no és persze koncertezünk. Meg turnézunk, ami máris elválasztott bennünket hetekre, hónapokra.

Szerencsére jól döntöttem, mikor tavaly júliusban egy merész húzással elsőként vásároltam egy apartmant, és nem is akárhol. A Seoul Forest Trimage komplexumban. Igen, luxus helyen, luxus körülmények. Több híresség is lakik itt, Super Junior sunbae-k és SNSD noonak, színészek.

A lakás 85 m2-es, három hálószobával és két fürdővel, a kilátás minden pénzt megér. A nappali fala teljesen üvegezett, és a Han folyót láthatom a lenyugvó nappal. Eszem ágában sem volt elköltözni, csak egy jó befektetésnek ígérkezett. Aztán persze tökéletes találkahely lett belőle.

Amikor SoYeon-t először elvittem oda, nem akarta elhinni, hogy az enyém. Mindig azt várta, mikor toppan be a valódi tulajdonos.

Négy hónapja voltunk már együtt, és én őrülten szerelmes voltam. Szerettem volna megosztani boldogságomat a barátaimmal, de féltem. Nem tudtam hogyan fogadták volna, azt meg főleg nem akartam, hogy Bang PD fülébe is eljusson.

SoYeon ügyes volt a konyhában, többször főzőcskéztünk együtt, míg egy hétvégi pihenőnk alkalmával azt hazudtam a srácoknak, hogy hazautazom Gwangju-ba a szüleimhez és a nővéremhez. Két napot azonban a barátnőmmel töltöttem a lakásban, és már az első nap nem lehetett levakarni a féktelen vigyort az arcomról. Vártam, türelmes voltam, és készültem. Nem akartam elkapkodni és elrontani semmit. Éreztem, hogy SoYeon ugyanúgy vágyik rám, mint én rá. Aztán ... megtörtént.

Az első voltam neki, és szétfeszített a büszkeség, hogy nekem adta legféltettebb kincsét. Vigyáztam rá, gyengéd voltam vele, boldoggá akartam tenni. Mikor akaratlanul kicsordult könnyeit töröltem le, enyémek is útnak indultak. Nem akartam fájdalmat okozni neki. A beteljesülés pillanatában tudtam, soha nem fogom elengedni, és vigyázni fogok rá örökké.

Azon az éjjelen nem sokat aludtunk. Nem tudtam betelni törékeny testével, és imádtam, hogy a második alkalommal már kezdeményezett is. Mikor kielégülten és fáradtan csak egymáshoz bújva feküdtünk az ágyban szótlanul, tudtuk, hogy ez az élmény örökre meghatározó lesz számunkra.

Boldog voltam. Már nem kellett megjátszanom magam, valóban így éreztem.

A találkáink rendszeressé váltak, és lelkiismeretfurdalásom volt amiért hazudoztam a barátaimnak, és nem mondtam el nekik.

Aztán SoYeon bejelentette, hogy a Cube egy lánybandát debütáltat a jövő évben, és ezzel megkezdődik a beválogatás, majd az összeszoktatás. Ami egyet jelentett azzal, hogy ritkábban fogunk találkozni, mert ő is a tagja lesz. Elszomorodtam, és hosszú hónapok után úgy döntöttem, valakivel meg kell osztanom a titkomat.

Ez a valaki pedig nem lehetett más, csakis a szobatársam. Jimin.

Benne jártunk már az őszben, bár a nyár még próbált erőre kapni több-kevesebb sikerrel. Túl voltunk Seo Taiji sunbae nagysikerű jubileumi koncertjén, és gőzerővel készültünk a comeback-re. Korábban befejeztük a próbát, így sikerült néhány órát együtt töltenem SoYeon-nal. Megemlítettem neki, hogy beszélni fogok Jiminnel, és helyeselte. Sokat meséltem a srácokról, és tudta, hogy Jiminben megbízhatok, nem szólja el magát.

A hírnév áraWhere stories live. Discover now