- JungKook –
Másnap hazautaztam a szüleimhez, hogy velük töltsem az ünnepeket. Jó volt végre látni őket, hónapok óta csak telefonon tartottuk a kapcsolatot. Anya a kedvenc kajáimat főzte, többször úgy éreztem, fulladásig ettem magam. Jó volt kiszabadulni a taposómalomból. HaNa-val minden este beszéltünk, de rettenetesen hiányzott, és én egyre szerelmesebb voltam.
Karácsony másnapján összeült a család, hogy élménybeszámolót tartsak, és én akkor elmondtam nekik, hogy van barátnőm. Anya azonnal leteremtett, miért nem hoztam magammal, hogy megismerjék őt. Bevallom, meg sem mertem kérdezni, most meg falba verném a fejem legszívesebben. Mi van, ha el tudott volna jönni? Bár a nevelőapja nem hiszem, hogy engedte volna.
Később anyával még beszélgettem, és nem szégyelltem, hogy hozzá bújtam, mint gyerekkoromban, ha bánatom volt.
- Kisfiam, ha legközelebb hazajössz, tényleg hozd el, szeretném megismerni. A képek alapján nagyon kedves lány lehet.
- Anya, tudod, hogy sosem volt még senkim, és ő ... annyira hiányzik – bújtam hozzá még jobban.
- JungKook-ah, csak arra kérlek, nagyon vigyázzatok ... mindenféle szempontból.
- Mi még nem ... nem történt semmi – hajtottam le fejem, mert éreztem, hogy vörösödök.
- Én elsősorban arra értettem, amikor találkoztok, nagyon óvatosnak kell lennetek, hogy senki ne ismerjen fel. Ismered a médiát, és sajnos a rajongóitok sem az együttérzésükről híresek ebben a témában.
- Tudom, és épp ez a gond.
- Micsoda?
- Nem tudunk hol találkozni – mondtam szomorúan. Elmeséltem az eddigi randijainkat, hogy a bolt melletti parkban találkoztunk, aztán a hidegebb idő beköszöntével a kávézóban húztuk meg magunkat. Jót nevetett, ahogy előadtam Jiminékkel való közös esténket a dormban.
- Szóval Jimin-nek is van barátnője? Nocsak, ez meglepetés.
- Igen, és tudod ki ő? Az anyukája írta azokat a mesekönyveket, amikből te is meg hyung is mindig felolvastatok.
- Lee MinSeo? Tényleg? Gyönyörű mesék voltak.
- És képzeld SoRa grafikusnak készül, és a legutóbbi könyvéhez ő készítette az illusztrációt.
- Tehát művészlélek. Akkor nem csodálom, hogy Jimin-nel egymásra találtak. Ő nem jött haza? Rég láttam már.
- Szerintem itthon van már, majd felhívom.
- Fiam, azt mondod, nem tudtok hol találkozni HaNa-val. Ott a lakásod Seoul-ban, miért nem hívod oda?
- Azt a lakás ti is és hyung is használjátok mikor a fővárosban jártok.
- És szerinted nem tudnánk előre egyeztetni? Vagy nem akarod, hogy összefussunk?
- Dehogyis , szeretném, ha bemutathatnám.
- JungKook-ah ... szerelmes vagy?
- Igen – vágtam rá gondolkodás nélkül. – Sosem voltam még, de azt hiszem, ez az érzés a szerelem. Mikor összerándul a gyomrom ha meglátom, ha mindig vele akarok lenni, és izgulok mikor megfogom a kezét, és belepirulok amikor megcsókolom.
- Igen, ez tagadhatatlanul az.
Az újév második napján tértem vissza a dormba, már csak Jimin és YoonGi hiányzott. Elmeséltük, ki hogyan töltötte az ünnepeket családja körében, és nekem feltűnt, hogy Taehyung meg HoSeok kicsit hézagosan mondták a dolgokat. Lehet nem is voltak végig otthon? Ráadásul mindkettőjükön látszott, hogy valami gyötri őket, Taehyung többször is magába zuhanva ücsörgött, a külvilág teljes kizárásával. Komolyan, mintha depressziós lenne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hírnév ára
Fanfic2018. december Hong Kong, az év legnagyobb díjátadója. A srácok ismételten elnyerték az év előadója díjat, ám a köszönetnyilvánítás fájdalmasabb, mint eddig bármikor. HoSeok képtelen elmondani a beszédét, hangja sírásba vész, majd szinte mindannyian...