Prológus

962 49 13
                                    

2018. december 14. Hong Kong, az év egyik legrangosabb díjátadó ünnepsége, az Mnet Asian Music Awards, közismert nevén a MAMA. A műsor a vége felé jár, egyetlen díj kiosztása van hátra, az év előadója. A srácok bezsebeltek már egy párat az este folyamán, az év albuma díj is az övék lett.

Amikor elhangzott a nyertes neve, boldogan, nevetve mentek a színpadra, hogy átvegyék immár zsinórban harmadszor ezt az elismerést. A rajongók hatalmas ovációban és sikítozásban törtek ki, a csarnok szinte fel akart robbanni. HoSeok állt a mikrofon elé, hogy megköszönje ezt a díjat, de már látható volt, valami nincs teljesen rendben.

Elmondta, hogy minden egyes alkalommal izgulva lép a színpadra, hogy jól sikerüljön az előadás.

'Tényleg ... azt hiszem, sírtam volna, ha megkapnám ezt a díjat, és még akkor is, ha nem ebben az évben. Mivel oly sok mindenen mentünk keresztül, és mivel nagyon sok szeretetet kaptunk, nagyon szerettük volna visszaadni ezt a díjat. Nagyon köszönöm szépen, és ebben a pillanatban itt lévő tagjainknak is nagyon köszönöm. Köszönöm szeretlek ...'

Már itt látszott, hogy igen erőteljesen küszködik könnyeivel, és nem is tudott tovább beszélni. Jimin átölelte, hogy megvigasztalja, miközben JungKook is hátat fordított a nézőknek eltakarva előtörni készülő könnyeit.

Soha nem láthattunk még ilyen érzelmeket HoSeok-nál, vajon mi idézte elő nála ezt? A mellette álló Jimin és NamJoon is nehezen viselte, nem sok hiányzott, hogy a szemük sarkában árulkodó cseppek útnak induljanak arcukon. A két szélen Jin és JungKook szipogott, a maknae óvatosan törölte kezével arcát, hogy a gondosan felvitt sminket el ne maszatolja.

Jimin már említett nehézségeket, eseményeket, melyek után összeültek, hogy megbeszéljék, és mindig azt látták, milyen sok ember áll mellettük. A küzdelmeik során ebből merítettek erőt, a rengeteg támogatóból, és most ezeknek az embereknek mondott hálát. Ígéretet tett arra, hogy jövőre még jobbak lesznek, és visszaadják a díjat a mögöttük, mellettük álló embereknek. Szavaival próbált erőt adni érzelmi mélyponton lévő társainak, és megerősítette, hogy valóban vannak nehézségeik, de a boldogabb napok segítségével leküzdik ezeket.

Aztán Taehyung könnyek között köszönte meg családjuknak és rajongóiknak a szeretet, melyben folyamatosan részesítik őket. Nem volt könnyű érzelmekről beszélnie, és zavarodottsága miatt rövidre is fogta mondanivalóját.

YoonGi boldog évnek nevezte 2018-at, és megígérte, a következő még boldogabb lesz. Ő az, aki elég sokáig mentális problémákkal küzdött, és ezzel azt az üzenetet akarta közvetíteni a rajongóik felé, hogy ne csak a fájdalmakra emlékezzenek, hanem arra is, hogy milyen boldogok. Mindig van remény, sosem szabad feladni.

És ekkor mondott köszönetet Jin, aki most nem örök tréfamesterként viselkedett. Ő is beszélt az év eleji problémákról, melyek oly súllyal nehezedtek vállaikra, hogy a feloszlás is szóba került.

A csarnok egyként hördült fel erre a kijelentésre, a jelenlévő idolok értetlenül és meglepve néztek egymásra. Senki nem értette. A BTS, a sikert sikerre halmozó banda, akiknek népszerűsége töretlenül szárnyal, akik sorra döntögetik a rekordokat, akik egyre nagyobb arénákat töltenek meg egy-egy koncert alkalmával, akikért a világon milliók rajongnak ... a feloszlást tervezték?

Taehyung összeomlott, kezeivel takarta el síró arcát, majd JungKook vonta vállára hyungját, hogy megvigasztalja. A többiek sem bírták tovább, rettenetes önuralommal próbálták visszatartani könnyeiket, sikertelenül.

Mindenki érezte, valami nagy horderejű dolog történhetett ezekkel a srácokkal, ha be akarták fejezni, és még most, az év végén is ilyen érzelmeket vált ki belőlük, ha csak szóba kerül.

Mi történt velük? Mi lehet az, ami erre a végső elhatározásra juttatta őket, amit úgy éreztek, hogy képtelenek másképp megoldani?


Megérkeztem az új történet bevezetőjével. Vajon mi lehetett az oka, hogy a feloszlást tervezték? Tartsatok velem, próbáljunk választ keresni erre :)

A hírnév áraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora