25

179 12 8
                                    

- HoSeok –

Az interneten kiposztolt fotó után másnap találkoztam Mina-val. Hiába próbáltam szépen beszélni vele, képtelen volt megérteni, hogy nekünk nincs közös jövőnk. Az esélyét erre eljátszotta akkor amikor elhagyott. Gúnyosan fenyegetőzött, miszerint SoYeon karrierjét is tönkreteszi az enyémmel együtt, ha nem szakítok vele. Rettenetes harag volt bennem iránta és perrel fenyegetőztem, amennyiben ezt megteszi, csak kinevetett. Iszonyatosan féltettem a barátnőmet, és fogalmam sem volt mit tegyek.

Este a dormban valami megváltozott. JungKook vacsora után bejelentette, hogy van barátnője, és mindannyian elképedve fogadtuk a hírt. Észre sem vettük rajta, de mikor is ültünk le beszélgetni egymással? Én is minden szabad órámat a gyakorlóban töltöttem vagy SoYeon-nal, és önző módon csak a saját boldogságommal foglalkoztam. Meglepődtem, mikor Jimin is elárulta a kapcsolatát, amiről én már korábban tudomást szereztem. Viszont kész tények elé állított kijelentésével, miszerint itt az idő, hogy mindenki vallomást tegyen. Ő tudott mindenről, hiszen megbeszéltük, és tudott Mina-ról is. Ám mielőtt kinyithattam volna a szám, Taehyung is megszólalt. Hát ez aztán mindannyiunkat meglepett, mert nagy pókerarc a srác, és nem látszott rajta semmi. Szóval valóban nem a Hwarangos srácokkal lógott annyit.

Jin viccesen megjegyezte, hogy ez azért szégyen, hogy a fiatalabbak úgymond becsajoztak, míg a hyungok szinglik maradtak. NamJoon kicsit megbántva érezte magát, aminek hangot is adott. Önmagát ostorozta, hogy biztos nem jó leader, mert nem osztotta meg sem vele, sem a többiekkel egyikünk sem a kis titkát, bár én tudtam Jiminről, ő meg JungKook-ról. Megnyugtattuk, hogy nem vele van a baj, hanem mind a négyen rettenetesen félünk attól, ha napvilágra kerülne bármi is, a rajongók és a média szétszedne bennünket.

Mint ahogy ez kettőnknél be is következett. Úgy éreztem itt az idő, hogy még az elején közöljem velük, kitudódott a kapcsolatom, bármennyire is vigyáztam. Azonban Taehyung sokkal rosszabb helyzetben van, mert a barátnőjét már inzultálták az egyetemen. Mind a ketten irigység áldozatai vagyunk, hiszen Mina és ez az EunAh nevezetű csaj is vérszemet kapott, amiért nem őket választottuk. Mi ez, ha nem irigység?

Percekig csendben ültünk a nappaliban és látszott, mindannyian erőteljes gondolkodásba kezdtünk. Vártam, hogy valaki megszólal, és lesz egy épkézláb ötlete megállítani az egészet, de tisztában voltunk vele, egy kitörni készülő vulkán tetején ülünk. Ha bármi történik, az a karrierünk végét is jelentheti. Ettől teljes letargiába estem és hibásnak éreztem magam, amiért a saját boldogságomért odadobtam a srácok álmait. Eddig is utáltak a rajongók, mire számíthatok ezek után, ha feloszlik a banda?

- Taehyung –

Amikor a maknae bejelentette, hogy van barátnője, majdnem megszólaltam én is. Subin hónapok óta van mellettem, és én képtelen voltam a barátaimnak beszélni róla. Irigyeltem JungKook-ot, hogy pár hónapi ismeretség után megosztotta velünk ezt az örömhírt. Aztán Jimin is. Elcsodálkozva néztem rá, hiszen ő az egyik legjobb barátom, a másik felem, akivel megismerkedésünk óta különleges viszonyban vagyunk. Együtt jártunk gyakornokként középiskolába, együtt fejeztük be, mindig segítettük egymást, ha a másiknak nem ment jól valami. Ő az én soulmate-em, és eddig minden apró kis titkunkat megosztottuk egymással. Mi történt velünk, hogy idáig jutottunk?

HoSeok-ssi rendesen meglepett mindenkit a közel egyéves kapcsolatával. Ennyire elfordultunk volna egymástól, ennyire nem bízunk egymásban? Ezt a kérdést magamnak is feltettem, hiszen enyém a második legrégebbi kapcsolat. A kérdésre egyszerűnek tűnik a válasz, mégsem az. Félünk. Annyira, hogy a legjobb barátaink előtt sem beszéltünk semmiről. Mind a négyen. Hogy a szerelem bajt hoz a fejünkre, hogy a lányoknak baja esik ha kitudódik, és ha botrány lesz ... az az álmaink végét is jelenti.

És ekkor összerándult a gyomrom. HoSeok elmondta, hogy találkozott az exével, aki megzsarolta őt. Beszélnünk kell valakivel, talán Sejin nem harapná le a fejünket amiért négyen is randizunk. Ez már kettőnknél is problémát gerjesztett, mi van ha Jimin és JungKook is lelepleződik? Hamarabb kellett volna elmondani, és nem titkolózni egymás előtt.

- Azért hirtelen ez úgy lesokkolt – jelentette ki NamJoon. – Négyen is kapcsolatban vagytok.

- Ez már szégyen ránk nézve – próbálta oldani a feszültséget Jin hyung -, a fiatalabbak csajoznak mi meg öregek itt szinglik vagyunk.

- Most ez a dolog elgondolkodtatott. Nem vagyok jó vezető, hiszen nem bízott meg bennem egyikőtök sem. Oly régóta hallgattok, pedig azt hittem minden kis titkunkat megosztottuk egymással. Eddig.

- NamJoon-ssi ... nem veled van a baj – nézett rá HoSeok. – Mindannyian félünk, mi lesz ha kiderül? A lányok, és a banda ... SoYeon debütálni fog az ősszel ... ha botrány lesz, kirúgják az ügynökségtől ... én nem akartam, hogy ez legyen.

- Bini már lelepleződött az egyetemen, folyamatosan piszkálják. A rajongói csoportban megosztották a fotóját, az egyetemét, a szakját ... ezek a fanatikus rajongók őrültek. Ki tudja mire képesek? – hajtottam le fejem.

- Hyung ... azt hiszem ez a probléma már túlnő rajtunk. Beszélnünk kellene valakivel. Egyedül nem tudjuk megoldani.

- És mégis ki legyen aki elé odaállok, és közlöm vele csak úgy mellékesen, hogy négyen titokban hónapok óta randiztok? Nem irigységből mondom, és nehogy azt higgyétek, haragszom ezért rátok. Örülök a boldogságotoknak, de komolyan. De emlékezzetek mit kért tőlünk Bang PD. A szerződésünk nem tiltja, de ha bármelyikünknek ilyen jellegű kérése lenne, szóljunk neki, hogy a szükséges intézkedéseket megtehesse. Most szóljak? Amikor már baj van? Ez egyértelműen azt jelenti, nemcsak egymásban nem bíztunk meg, hanem benne sem. Ezek után azt várjuk, hogy segítsen ki bennünket ebből a katyvaszból.

Mindannyian magunkba zuhanva ültünk, percekig csak hallgattunk. Hyungnak igaza volt, a leszidást megérdemeljük majd, mert hogy kapunk, abban biztos vagyok.

- Talán ... először Sejin-ssi-vel kellene beszélni – a maknae hangja bátortalanul hasított a csendbe. – Ha neki elmondunk mindent, talán csillapítani tudja majd PDnim haragját.

- Sejin? Igazad van, vele próbálkozunk először – bólogatott NamJoon.

Aznap este még sokáig beszélgettünk, mind a négyen részletesen elmeséltük a lányokkal való találkozásunkat, hogyan szerettünk beléjük. Láttam a társaimon, hogy felcsillan a szemük, ahogy a szerelmükről beszélnek, és büszkén mutogattak fotókat is a telefonjukon. Én sem maradtam ki, Bini fotóit nézve a srácok is elismerően bólogattak.

Körbenéztem és észrevehető volt a hangulatváltozás, ami a dormban volt. Hónapokig tartó titkolózás után végre őszinték voltunk egymással, és rájöttünk, nem egymástól kell félnünk. Az ellenség a dorm falain kívül van.

A srácok felszabadultan vigyorogtak, és azt hiszem, új időszámítás kezdődött számunkra. Innentől sosem fogunk egymás előtt elhallgatni semmit.

A következő néhány nap azonban mindent  megváltoztatott körülöttünk.

Végre őszintén beszélgettek egymással, és megállapították, segítségre van szükségük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végre őszintén beszélgettek egymással, és megállapították, segítségre van szükségük. Vajon Sejin partner lesz ebben?


A hírnév áraWhere stories live. Discover now