- NamJoon –
Amikor több mint négy évvel ezelőtt debütáltunk, szinte kölykök voltunk még. Tapasztalatlanok, forrófejű fiatal srácok, akik meg akarták váltani a világot dalaikkal. Keservesen indult az egész, hiszen az eredeti felállás teljesen más koncepció volt, más stílus. Egy kőkemény rapper csapat lettünk volna, de szépen mindenki elkopott mellőlem még trainee-ként, Kidoh a ToppDogg-gal debütált később, de két év múlva kilépett, Iron a Show me the Money szériában szerepelt, I11EVN underground rapper lett. Mindenki távozott az ügynökségtől, egyedül Supreme Boi maradt de producerként.
Ígéretes gyakornokok voltak a Big Hit-nél, de nem tudtam mire számíthatok. Eredetileg 2010-ben debütáltunk volna, és a távozásokkal az én esélyeim is a nullára estek vissza. Aztán Bang PD összeválogatott egy héttagú csapatot, és gyakorolni kezdtünk. Elámultam kikkel hozott össze a sors, hiszen YoonGi iszonyatosan tudott rapelni, HoSeok ismert underground táncos volt, Jin kiválóan zongorázott és gyönyörűen énekelt, aztán a maknae line, Taehyung fura gyerek volt de hatalmas szívvel és érdekes fátyolos hanggal, no és a két kis gazfickó, a babaarcú Jimin, és az ördögi JungKook, viszont olyan angyali hangok jöttek ki a torkukon, hogy órákig tudtam volna hallgatni.
Alig néhány hónapja kezdtünk összeszokni, mikor Bang PD válaszút elé állított, szólóban akarom folytatni vagy csapatban. Pillanatnyit sem gondolkoztam, azonnal rávágtam, természetesen együtt a srácokkal. Láttam bennük valamit, talán ugyanazt az elszántságot, mint önmagamban, hogy majd mi megmutatjuk a világnak, és híresek leszünk.
Hát ez sajnos az elején nem így ment. Összeköltöztünk egy pici lakásba, hét srác, három emeletes ágy és a maknae-nak egy külön, mindenfelé ruhák, cipők, ruhaszárítók, hiszen magunkról gondoskodtunk. Hét fiú nagy reményekkel, az idősebbeknél már tombolnak a hormonok, de esélyünk sincs arra, hogy hétköznapi életet éljünk. Sokszor értek kudarcok, a debütálásunk sem úgy sikerült, ahogy terveztük, izgultunk és mindannyian rontottunk. Ez kedvünket szegte, de együtt új erőre kaptunk, és azóta is összetartva megyünk előre.
Mostanában mégis úgy érzem, mintha külön utakon járnának a társaim. HoSeok, aki a legtöbb utálkozást kapta és ha senki nem látta, csak őrlődött magában, most hónapok óta olyan vigyorgással van, ami nem megjátszott, ami szívből jön. Taehyung, aki olyan pókerarccal tud nézni, azt látom, hogy mosolyog, mint akinek eszébe jutott valami érdekes dolog. Jimin, na ő aztán egy rejtély számomra, hiszen emlékszem még amikor nyáron hazajöttünk a japán turnéról, teljesen maga alatt volt. Tudok a maknae-val történt beszélgetéséről, hogy mennyire magányosnak érzi magát, hogy szerelemre vágyik, egy társra, és most épp úgy viselkedik, mint aki szerelmes. Aztán JungKookie, az utóbbi hetekben többször volt vásárolni, mint az elmúlt egy év alatt, de nem szól semmit. Csak vigyorog, akár HoSeok.
Mi történik körülöttem? Senki nem beszél, mindenki titkolózik, elszökdösnek mindenféle mondvacsinált indokkal, mert ezek szerint HoSeok és Jimin állandóan a próbateremben vannak, Taehyung a Hwarangos barátaival találkozik, míg JungKook felvásárolja a bolt összes készletét. Na én sem ma jöttem le a falvédőről.
Ezek a srácok épp úgy viselkednek, mint akik szerelmesek. Én is voltam még gyakornok koromban, tudom milyen ez. Aztán hogy debütáltunk, a szerelem szó bekerült egy fiókba a szívem mélyén, és jól elzártam. Bár a szerződésünk nem tiltott semmit, Bang PD annyit kért, ha bármelyikünknek ilyen jellegű problémája lenne, szóljunk, és megbeszéljük. Tudtam, hogy képtelenek lennénk összeegyeztetni a sűrű programunkkal, hogy számunkra luxus a kapcsolat.
Idővel az is kiderült, hogy bár imádni való rajongóink vannak, és egyre többen, azért sokan fura módon értelmezik ezt a szót. Amikor egy pletyka folyamán felröppent a hír, miszerint egyikünknek barátnője van ... huh ... majdnem felrobbant az internet. Az ügynökségen nem tiltanák, ők mégis milyen jogon szólnak ebbe bele? Mit nem értenek azon, hogy mi is ugyanolyan emberek vagyunk, mint bárki más, akik szerelmesek lehetnek, és ez egy olyan csodálatos érzés, amit mindenkinek meg kell tapasztalnia. Nem engedik? A saját rajongóink? Azt mondják vigyázzunk magunkra, ne legyünk betegek, együnk jól ... de a kapcsolat az nem engedélyezett?
Régebben sokat gondolkoztam azon, mi lenne, ha valóban lenne valamelyikünknek barátnője. Mit tennének? Képesek lennének kinyomozni a kilétét és zaklatni? És amelyik társamról szó lenne, valóban a kilépését követelnék?
Úgy tűnt mindenki a karriert helyezte előtérbe a szerelemmel szemben. Egyedül Jimin volt, aki néha látványosan kiborult, aztán teljesen magába fordult.
És most lehet, hogy valamit nem vettem észre? Lehet a társaimnak kapcsolata van, vagy alakulóban, és nem tudok róla? Lehet, hogy támogatásra lenne szükségük, és én nem állok mellettük? Milyen leader vagyok én?
Nem tagadom, többször felejtettem a szemem én is szép nőkön, hiába na, férfi vagyok. Sokat járok kávézókba, egy-két kávé mellett elnézelődöm, lopva megbámulok egy-egy arra tévedő lányt. Van, hogy ők a múzsáim, ismeretlen lányok, akik ihletet adnak a dalaimhoz. Nem egy nagy slágerünk született kávéházi nézelődésből. De hogy szerelem ... nem nézhetek rájuk csak érzelemmentesen, nem szabad, hogy megérintsék a szívemet. Abból csak baj lenne. Mondják, hogy keményszívű vagyok. Csak elővigyázatos. JungKook mindig azt mondja, inkább meghalna, mint szenvedély nélkül éljen. Ez a kölyök ... komolyan mondom, ha egyszer szerelmes lesz, és viszonzásra talál, azt a lányt feleségül fogja venni. Hűséges és szerelmes típus, a választottját a tenyerén hordozza majd.
Én lemondtam a szerelemről a karrierem miatt. Imádom ezt csinálni, kiállni a színpadra több tízezer ember elé, hallani a sikítozásukat, ahogy velünk énekelnek, ez volt mindannyiunk álma. Sikert sikerre halmozni, élvezni a szereplést, a rivaldafényben állni, és sírni a koncert végén, hogy vége. Ilyenkor mind meghalunk egy kicsit. De másnap újult erővel folytatjuk, mert nem okozhatunk a rajongóinknak csalódást sohasem.
Hogy meddig tart ez? Ki tudja? Ha majd egyszer úgy döntünk, hogy nincs tovább, akkor lehet sajnálni fogom, hogy egyedül maradtam, nincs mellettem egy társ, aki szeretne engem. Aki Kim NamJoon-t szeretné Ilsan-ból, és nem Rap Monstert, a BTS tagját. Talán valahol rám is vár valaki, aki önmagamért szeret majd.
Ez a rész egy kicsit szomorkásra sikeredett :( NamJoon ostorozza magát, hogy nem jó vezető ... dehogyisnem, a legjobb. Most egy kicsit zavarosak a dolgok a srácok közül, többen is tilosban járnak, de ugye ti sem gondoljátok, hogy ez a drága leader örökké egyedül marad? :)
YOU ARE READING
A hírnév ára
Fanfiction2018. december Hong Kong, az év legnagyobb díjátadója. A srácok ismételten elnyerték az év előadója díjat, ám a köszönetnyilvánítás fájdalmasabb, mint eddig bármikor. HoSeok képtelen elmondani a beszédét, hangja sírásba vész, majd szinte mindannyian...