- NamJoon –
A dorm talán még soha nem látott ennyi embert egyszerre, mint másnap délután. Jimin és JungKook együtt jöttek a barátnőikkel, míg Taehyung és HoSeok a legnagyobb titokban csempészték be a házba őket. Már csak Sejin-re vártunk. A kölcsönös bemutatkozások után a lányok a párjuk mellett ültek szorosan, mindannyian mosolyogtak, egyedül HaNa nem. És talán Subin mosolya sem mindig volt őszinte. A fiatalabbik olyan megszeppenve tapadt JungKook-hoz, nem is értettem miért. Hiszen igen barátságos fogadtatásban volt részük, ráadásul neki nem idegen mindenki. Úgy tudom SoRa-t és Jimin-t ismeri, hiszen nagyon sok időt töltöttek a könyváruház kávézójában, ahol a lány dolgozik. Subin meg ... őt nem tudtam hová tenni, valami fura volt rajta.
Azért be kell vallanom, hogy jó volt végig nézni rajtuk. Talán egyszer mindannyian így ülünk majd egy tágas szobában, mellettünk a menyasszonyunk, vagy a feleségünk, esetleg néhány gyerek is botladozik körülöttünk. Vajon hány éve leszünk színpadon, mikor ez bekövetkezik? Vagy már nem leszünk együtt? Elérzékenyülve gondoltam arra, merre sodor az élet, tartjuk-e a kapcsolatot, ugyanígy összetartunk-e majd, mint most.
Meg kell hagyni, a társaim jól választottak, a lányok egytől egyig csinosak, vonzóak voltak. Subin elegáns, igazi nő, és a néhány mondat amit váltottam vele azt sugallta, művelt, tanult lány. SoRa grafikus, és az anyja mesekönyveket ír. Amikor ez kiderült, mindannyian felkiáltottunk, hogy ismerjük, hiszen gyerekkorunkban nekünk is olvasták azokat. HaNa törékeny, csendes, de olyan bájos arca van, nem csodálom, hogy a maknae beleszeretett. És végül, de nem utolsósorban SoYeon. Látszik, rajta, hogy idol, mindenkivel közvetlen, mosolyog, beszélget, de tudom, hogy ő is fél. Hiszen ha kiderül, a még el sem kezdődött karrierjét kockáztatja. HoSeok védelmezően karolta át vállát, és még sosem láttam barátomat ilyen boldognak. Ilyen szerelmesnek.
Amikor Sejin megérkezett, elismerően nézett végig a párokon. Látszott rajta, hogy büszkeség tölti el, amiért a srácok kapcsolatban vannak, ezzel is a felnőtté válás, a megkomolyodás útjára lépve. Kicsit beszélgetve a lányokkal próbálta megismerni őket, keresni bennük a hibát, de elismerően bólogatott míg azok beszéltek. A társaim jobban izgultak, mint ők, mert ha valami kivetnivalót talál, ha úgy látja nem megbízhatóak, ha nem őszinték, akár el is tilthatta volna tőlük. De látszott Sejin hyungon, meg van elégedve a fiúk választottaival.
Az ismerkedés után érzékenyebb vizekre eveztek, mert szóba került Subin és SoYeon problémája. Taehyung barátnője beszélt a folyamatos zaklatásról, mindenféle módon, és az egyetemen vadidegen lányok attól sem riadtak vissza, hogy lökdössék, nekimenjenek, kiverjék kezéből a holmijait, a kávéját. Nekem úgy tűnt, mintha több is történt volna, mert többször lehajtotta fejét és hallgatott. Azért durva, hogy a legjobb barátnője ilyenre képes volt. Nem beszélve a rajongókról, mégis mit gondolnak? Miért vannak így kiakadva, hogy egyikünknek barátnője van? Hiszen boldog, és ők ezt nem akarják? Nem sajátíthatnak ki bennünket, mi is szeretnénk úgy élni, mint bárki más, mint ők.
SoYeon meglepetten hallgatta, mikor hyung tőle is kérdezett. HoSeok nem szólt neki? Nem mondta, hogy milyen fenyegetést kapott? Bassza meg, most itt kellett megtudnia? Látszott rajta, hogy váratlanul érte a dolog, és ez a dilis is csak feszengett mellette.
A beszélgetés végén a manager bejelentette, hogy másnap jelenése van Bang PDnim irodájában. Mielőtt nyugodtan hátradőlhettünk volna közölte, hogy ne örüljünk, mert nekünk is ott kell lennünk. Akkor felköthetjük a gatyánkat, mert úgy sejtem, lesz fejmosás. Nos, nem is tévedtem sokat.
Másnap délelőtt míg Sejin próbálta felmérni a terepet és valószínűleg csillapítani a főnök dühét, addig az emeleti kis tárgyalóban várakoztunk. A négy érintett olyan ideges volt, különösen HoSeok, folyamatosan dobolt az ujjával az asztalon, rángatta a lábát, felállt, került egy kört, aztán visszaült. És ez így ment negyedórán keresztül.
YOU ARE READING
A hírnév ára
Fanfiction2018. december Hong Kong, az év legnagyobb díjátadója. A srácok ismételten elnyerték az év előadója díjat, ám a köszönetnyilvánítás fájdalmasabb, mint eddig bármikor. HoSeok képtelen elmondani a beszédét, hangja sírásba vész, majd szinte mindannyian...