28

165 13 7
                                    

- Taehyung –

Mindannyian fellélegezhettünk egy kicsit, hiszen nem erre számítottunk. Tudtuk, hogy PDnim nem egy szőrösszívű, és reménykedtünk abban, nem fogja megtiltani a kapcsolatunkat. A fejmosás jogos volt, hiszen az induláskor őszinteséget kért tőlünk, és mi hallgattunk mindenről.

Két nap múlva felkerestem Subint a lakásán, hogy kettesben is megbeszéljük a történteket. Nem ismertem rá a barátnőmre, olyan zavartan, szétszórtan viselkedett, és először nem is akarta, hogy ottmaradjak. Fáradtságra hivatkozott, de látszott rajta, nem mond igazat. Hiába kérdeztem, csak kitérő válaszokat adott. Végül mégis vele maradtam, de teljesen ellentmondott viselkedése mindennek. Olyan szenvedélyes éjszakát töltöttünk együtt, oly ragaszkodó volt, szinte kapaszkodott belém. Mint aki soha nem akarna elengedni, mégis, mint aki ... búcsúzik. Elhessegettem a negatív gondolatokat, csak a mámorra tudtam gondolni, arra, hogy mégis mi történhetne, hiszen a legfelsőbb helyről kaptuk meg a beleegyezést.

Reggel ugyanazt éreztem, mint este. A kapaszkodást, a búcsúzást.

- Bini ... mi történt?

- Hogy érted?

- Nem ilyen szoktál lenni – fogtam meg vállait magam felé fordítva.

- Semmi nem történt, minden rendben van.

- Biztos? – emeltem fel állát ujjaimmal, miközben szemébe nézve kutattam bármi jel után, hogy mégsem mond igazat.

- Biztos.

- Rendben. De bármi van, megbeszéljük.

Ahogy az ajtó becsukódott mögöttem, nekidőltem a falnak és gondolkodóba estem. Valami nem stimmel, tudom, hogy titkol valamit előttem, de talán mégsem olyan nagy problémáról van szó. Rosszul hittem. Hallgatni kellett volna a megérzéseimre.

Az elkövetkezendő három napban képtelen voltam elérni Binit, de nem tudtam elszabadulni, hogy a lakására menjek. A telefonja ki volt kapcsolva, közösségi oldalakon meg hiába is próbálkoztam volna, mióta a volt barátnője közbenjárásával megjelent a neve és az egyetemi szakja a rajongói csoportokban, nem mert bejelentkezni sehol sem.

Aztán az eddigi nyugodt kis életem fenekestől felfordult.

Az ügynökségen a portás kezembe nyomott egy levelet, amit előző este hagytak ott nekem. Megforgattam, de csak a nevem volt rajta. Reszkető kézzel bontottam fel és olvastam a sorokat.

Drága Taehyung!

Nem akartam, hogy ez bekövetkezzen, de képtelen vagyok tovább csinálni. Hazudtam neked, hogy minden rendben van. Semmi nincs rendben. Nem akartam, hogy megtudd, még valami őrültséget tettél volna.

Nem mondtam el neked mindent, mik történtek az egyetemen. Képtelen vagyok tovább elviselni a bántalmazást. A bántó szavakkal megbirkóztam, de nem tudok minden nap úgy bemenni, hogy mi fog történni. Hogy melyik szünetben kik fognak elrángatni egy terembe, egy WC-be, ahol elszakítják a ruhámat, és megrugdosnak, leköpködnek. Elviseltem, mert szeretlek. De most megfenyegettek, hogy kiteregetik a kapcsolatunkat, és velem együtt téged is tönkretesznek.

Ezt nem engedhetem. Soha többé nem tudnék a szemetekbe nézni, ha romba dönteném az álmaid, az álmaitok. Nem akarom, hogy a karrieretek miattam törjön ketté. Nem állok az utadba, ezért elutazom. Már átiratkoztam egy amerikai egyetemre, és ott folytatom a tanulmányaim.

A sors nem akarja, hogy együtt legyünk. A világot jelentetted és jelented nekem most is, teljes szívemből szeretlek. Köszönöm, hogy melletted lehettem, hogy megismerhettem a szerelmet. Sosem foglak elfelejteni.

Kérlek ne keress, hidd el, az idő mindent megold majd! Nagy sikerek várnak rátok, és én azt kívánom, a legmagasabb csúcsokra jussatok fel, hiszen megérdemlitek.

Örökké szeretni foglak

Subin

A levél hullámozva esett ki ujjaim közül. Képtelen voltam elhinni, hogy itt hagyott, hogy vége. Sírva omlottam térdre és csak ráztam a fejem, miközben azt hajtogattam, nem lehet igaz.

- Taehyung ... mi történt? – álltak körbe a srácok.

- Elment.

- Ki? Ki ment el?

- Subin ... elment, itthagyott – Jimin és JungKook hajoltak le hozzám, hogy felemeljenek, de képtelen voltam lábaimra állni.

- Taehyung-ssi, ne csináld ... menjünk a gyakorlóba ... mindenki téged néz ...

- Nem érdekel, már elment ... vége ... - hajtogattam tovább.

- Taehyung, gyere – fogta meg NamJoon a karomat és a többiek segítségével talpra állított. – Nem hagyhatjuk, hogy bármilyen pletyka szárnyra keljen.

Megadóan hagytam, hogy kétoldalt tartva karomat mielőbb a gyakorlóba vezessenek. Gépiesen vittek lábaim előre, de minden oly távolinak tűnt körülöttem. Csak a 'nem állok az utadba' és 'örökké szeretni foglak' mondatok zakatoltak a fülemben, miközben görcsösen szorongattam a papírlapot, melyre ezek a sorok voltak írva.

A srácok hiába faggattak, nem tudtam megszólalni. Csak sírtam. Jimin átölelt és hátam simogatta, és vigasztaló szavakkal próbált lelket önteni belém. NamJoon elvette a levelet és elolvasta. Mikor a végére ért, nagyot sóhajtva leguggolt elém, és térdeimre tette kezét.

- Taehyung-ah ... tudom, most nagyon rossz. Meg kell értened őt, nem haragudhatsz rá. Ki tudja mit kellett elszenvednie. Talán csak egy kis időre van szüksége. De ne feledd, mi itt vagyunk veled, melletted állunk. Bármire van szükséged, megoldjuk. Eddig is mindent megoldottunk, együtt. Ha nem akarsz beszélni róla, úgy is jó. De jobb, ha kiöntöd a szíved, ha kisírod a fájdalmat. Ha egy vállra van szükséged, ahol ezt megteheted, itt vagyunk. Ha el akarod mondani, meghallgatunk, ezt sose feledd.

- Köszönöm – nyögtem erőtlenül, és lehunytam szemeim. Nekem vannak a legjobb barátaim.

Nem volt kedvem a koreót gyakorolni, a többiek meg is értették. Csak ücsörögtem a kanapén, míg ők próbáltak, aztán eldőltem és talán el is aludtam. Arra riadtam fel, hogy kivágódik a terem ajtaja, Sejin hyung száguld be rajta, és csak ennyit mond.

- HoSeok-ah ... egy óra múlva vár Shin JungHwa, a Music Cube vezetője. Mindenről tudnak, és a nagyfőnök tajtékzik. Készülj, Bang PD vár bennünket!

Szerintetek ez volt a megoldás, hogy Subin elhagyta Taehyung-ot? A srác összeomlott ... De máris itt a következő probléma, HoSeok titka is kiderült. Vajon mit fognak tenni a Cube-nál?

 Vajon mit fognak tenni a Cube-nál?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A hírnév áraWhere stories live. Discover now