- Taehyung –
Másnap NamJoon beszélt Sejin-nel, és két nap múlva vártuk őt a dormba egy hosszabb beszélgetésre. Mindannyian idegesek voltunk, tudtuk, hogy nagy fejmosásban lesz részünk. Előtte este még találkoztam Binivel, megnyugtatva őt, miszerint minden rendben lesz.
- Még mindig piszkálnak az egyetemen? – kérdeztem miközben karját simogatva összebújtunk.
- Minden nap – felelte halkan – már a szekrényem is obszcén szavakkal van összefújva. Nem beszélve a mocskolódó üzenetekről, amikkel elárasztják az üzenőfalaimat.
- Bini, megoldjuk ... ha kell, nyíltan felvállalom a kapcsolatunkat, hogy lenyugodjanak végre.
- Te azt hiszed, leállnának? Akkor jönne csak az igazi megtorlás.
Nem sokat beszéltünk, mindketten gondolatainkba mélyedtünk. Úgy éreztem Bini elhallgat előlem valamit. Talán történt más is, csak nem akarja elmondani.
- HoSeok –
Nem mertem SoYeon-nak megemlíteni Mina-val történt beszélgetéseimet. Nem akartam, hogy izguljon, elég ha én izgulok. Féltem, féltettem őt, hogy nem fog tudni debütálni, mert kiderül a kapcsolatunk.
- Valami baj van? – fordult felém, mikor harmadszorra sem tudtam a kávéfőző alját visszatenni a helyére.
- Semmi ... csak nem sikerül az új koreográfiát összerakni – hazudtam.
- Igaz is, említettem már, hogy megvan a debütálásunk dátuma? – fordult felém boldogan, és én összerezzentem.
- Tényleg? És mikor lesz a nagy nap?
- Május 2-án, a dal is megvan, elfogadták amit a múltkor mutattam neked.
- SoYeon, ez nagyszerű, nagyon de nagyon büszke vagyok rád – és az is voltam. Hihetetlen mennyi erő és kitartás van benne, persze nem utolsósorban iszonyatosan tehetséges. Az én barátnőm ... és én annyira szeretném, ha ezt mindenkinek elmondhatnám.
- Ééés ... van még valami ... - incselkedett, miközben egy apró puszit adott – Szerinted milyen pozíciót kaptam?
- Egyértelmű, hogy a main rapper te leszel, mert ha nem ...
- Igen, de még van egy ...
- Nocsak, te leszel a visual?
- Dehogyis, az Shuhua, a taiwani lány, én a ... leader leszek!
- So, büszke vagyok rád és tiszta szívemből azt kívánom, sikerrel debütáljatok! Annyira szeretnék ott lenni és büszkén mondani mindenkinek, hogy te vagy a barátnőm, de nem lehet ... majd otthon a tévé képernyőjén keresztül fogok szorítani nektek.
Szorosan öleltem magamhoz, és magamban azért rimánkodtam, hogy Mina ne csináljon semmit, tűnjön el az életemből úgy, ahogy öt évvel ezelőtt is tette.
- NamJoon –
Amikor Sejin-nel beszéltem, nem akartam mondani neki semmit, úgy gondoltam majd az illetékesek beszámolnak mindenről. Ma délutánra vártuk a dormba, és mondhatom mind a heten idegesek voltunk. A négy srác azért, hogy mit fognak kapni, mi többiek meg izgultunk értük. Tudtuk, hogy ez a banda életére is kihatással lesz majd.
- Sejin-ssi, fáradjon be! – hajoltam meg előtte és invitáltam a nappali felé, ahol a többiek ültek.
- Ejj, mi ez a gyászos hangulat? Úgy ültök itt mintha a kivégzésetekre várnátok – nevetett.
ESTÁS LEYENDO
A hírnév ára
Fanfic2018. december Hong Kong, az év legnagyobb díjátadója. A srácok ismételten elnyerték az év előadója díjat, ám a köszönetnyilvánítás fájdalmasabb, mint eddig bármikor. HoSeok képtelen elmondani a beszédét, hangja sírásba vész, majd szinte mindannyian...