Gondolom nem bánjátok, hogy egy nappal hamarabb jön a folytatás :) Néhány napig nem leszek net közelben, ezért ma már megtudhatjátok, mi is történik ...
- JungKook –
Az elmúlt néhány hétben csak kapkodtam a fejem, annyi minden történt körülöttünk. Sajnos jó nem sok volt ebben. Szomorúan néztem hyungjaim összeomlását, mert mindketten iszonyatosan letörtek voltak.
Amikor kiderült, hogy kapcsolatunk van és PDnim beszélgetésre vár bennünket, én titokban reménykedtem abban, hogy nem fogja megtiltani. Hiszen a debütáláskor is azt mondta, nem tiltja meg, de szóljunk. Erre mit tettünk mind a négyen? Hallgattunk, mint a sír, ráadásul egymás előtt is titkolóztunk. Igaz voltak árulkodó jelek, amiből sejthettem én is, HoSeok és Taehyung nem a megfeszített munkától olyan jókedvű és vigyorog meg kimaradozik, de nem beszéltünk. Egyedül Jimin-nel beszéltük meg a problémáinkat, és ő segített a rejtett találkahelyhez is SoRa által. A kávézó tényleg bevált, a kíváncsi szemek nem találtak meg bennünket. Eddig.
Aztán mint egy hatalmas szappanbuborék, amint véget ér élete, úgy ért véget a mi kis titkos életünk is. Subin egy megátalkodott irigy barátnője, aki a legjobb barátnőjének mondta magát, kiteregette, hogy ő Taehyung barátnője, és a legfontosabb adatokat megosztotta róla a rajongói csoportokban. Ettől kezdve nem volt megállás. Subin megaláztatások, bántalmazások sorozatát volt kénytelen elviselni, és a barátom tehetetlen volt. Nem állhatott ki a világ elé, hogy megvédje, és ebben tönkremenni látszott. Nem tudta megvédeni a barátnőjét. Ki tudja, hogy Subin valójában mennyit tűrt, de már nem bírta tovább. Egy szomorú búcsúlevélben szakított Taehyung-gal, aki azóta csak árnyéka önmagának. A viccelődő, kicsit lüke társunk mintha csak némasági fogadalmat tett volna, senkivel nem kommunikált ha nem volt muszáj. Hallgatott, és ez rosszabb volt, mintha összeverte volna a berendezést. Akkor legalább kiadta volna a fájdalmát és elfogadta volna, így viszont belülről emészti és ostorozza önmagát. A lány bennünket is megvédett ezzel, hiszen ki tudja mire képesek a rajongók, ha kiderült volna minden. Vajon ő jól van? Hogy viseli ezt? El tudja felejteni a szerelmét ott Amerikában?
Aztán mintha ez nem lett volna elég, még aznap robbant a bomba HoSeok-nál. A Cube-nál rájöttek, hogy SoYeon-nak barátja van – hogy honnét, ez rejtély előttünk máig is -, és eltiltották tőle. Sejin elmondása szerint PDnim a végsőkig kitartott álláspontja mellett, miszerint ha ilyen jól eltitkolták egy évig, talán ezután is sikerülni fog, de a Cube vezér hajthatatlan volt. Hatalmas pénzbírságot helyeztek kilátásba SoYeon részére, no meg az ügynökségtől való kirúgást. A bírságot HoSeok képes lett volna kifizetni, de ez a lány karrierjét azonnal derékba törte volna. Nem tudott volna debütálni, pedig már az időpont is megvan. Mintha a Cube élvezte volna ezt az egész cirkuszt, és sajnos nyerő helyzetben volt. Amikor meglengette a pert a Big Hit ellen, hyung összeomlott. Tudta, hogy ezt nem szabad. Az egy dolog, hogy ő mit érez, és valószínűleg tánctanárként tengette volna tovább életét, de a társaival nem akarta ezt megtenni. Akkor is bennünket helyezett előtérbe és az ügynökséget. Utoljára még találkozott SoYeon-nal, ahol meggyőzte a lányt arról, el kell fogadniuk ezt a helyzetet, de talán el tudják felejteni egymást. Nem akart önző lenni, és mindenkit önmaga elé helyezett. Mosolyogva mondta, 'minden jól van így, majd megleszek'.
Azóta is mindig mosolyog, de tudjuk, ez egy keserű álarc, ami mögött fájdalmasan szomorú arca van. Amikor nem látja senki, csak keserűen néz maga elé. Jimin-nel sem beszél erről, pedig szobatársak.
Jimin ... nem tudtom miben mesterkedik, de két nap múlva időpontja van Bang PD-hez. Mit akar vele? Nem tudok róla, hogy dolgozna valamin, mégis miről akar beszélni vele?
YOU ARE READING
A hírnév ára
Fanfiction2018. december Hong Kong, az év legnagyobb díjátadója. A srácok ismételten elnyerték az év előadója díjat, ám a köszönetnyilvánítás fájdalmasabb, mint eddig bármikor. HoSeok képtelen elmondani a beszédét, hangja sírásba vész, majd szinte mindannyian...