58

132 12 5
                                    

- JungKook –

A párizsi koncerten történt gyűrűs akció nemcsak Jimint lepte meg, hanem a társaimat is, sőt Sejin hyung is sűrűn vizsgálgatott szemüvege alól. Mikor a szállodába visszaértünk, egy rövid beszélgetésre összehívtam őket NamJoon hyung szobájába és elmondtam mi is volt ez.

- Srácok ... ne kombináljatok, nem kell ebből nagy ügyet csinálni. Csak ... csak azért csináltam, hogy a rajongók és a média figyelmét eltereljem.

- És nem gondolod, hogy ez talán visszájára sül el? – kérdezte a leader.

- Mi van ha most azt kezdik el terjeszteni, hogy melegek vagyunk?

- Nem hiszem, hogy ügyet csinálnának ebből, hiszen eddig is voltak ilyenek. Csak nem veszik annyira komolyan ezt a gyűrűt ... - de azért elgondolkodtam. Lehet nem ezt kellett volna választanom.

- Nem komoly? Szóval te ezt csak viccnek szántad? – fordult felém sértődöttséget tettetve Jimin.

- Ajj, ne már ... tudod, hogy miért van, ne nehezítsd már meg a dolgomat.

- És mikor lesz az esküvő? – szólalt meg a legnagyobb nyugalommal YoonGi. Egy pillanatra mindannyian lemeredtünk és feléje fordultunk, majd kitört a röhögés mindannyiunkból.

- Nem is tudom ... Jiminie, te mikor szeretnéd? – kérdeztem tőle vigyorogva.

- Na most húzz innen jó messzire! – boxolt egyet vállamba.

- Auu, ha te ilyen harcias vagy kétszer is meggondolom elvegyelek-e.

- JungKookie, komolyan mondom.

- Jól van, rendben, nem fogok ezzel viccelődni többet.

- Ajánlom is.

A turné utolsó koncertjén is túl voltunk, és már a csomagolásnál tartunk. Bár most lazább volt az ütemterv mint eddig bármikor, azért bővelkedtünk programokban. Nagyon vártam már, hogy hazautazzunk, és másfél hónap után karjaimban tarthassam a barátnőmet. A koncert után fenn voltam egy darabig, hogy lelkiismeret-furdalás nélkül tudjam felhívni az időeltolódás miatt.

- HaNa, kicsim, nagyon hiányzol, de már csak két nap és otthon leszünk.

- Nagyon várlak, te is hiányzol. Majd készülök egy meglepetéssel.

- Meglepetés? Nekem is lesz.

- Itthon minden közösségi oldalon ti vagytok Jiminnel ... mi volt ez? – kérdezte kuncogva.

- HaNa, csak ... ez jutott eszembe, hogy eltereljem a figyelmet rólatok. Ez a SeoHee nagyon veszélyes, iszonyatos szarkavaró.

- De ugye nem cserélsz le?

- Kicsim, komolyan ... te is ezzel jössz? Jimin is nekem esett.

- Dehogy, csak vicces volt, tényleg.

- HaNa, nagyon szeretlek, egy percig sem képzeltem többet bele, mint ami. A gyűrű meg ... amikor a te ujjadra húzom, nem az armyk előtt fogom.

- Én ... nem ... nem azért ...

- Most zavarba jöttél? Tudod, hogy én komolyan gondolom ezt a kapcsolatot veled ... de ezt ne telefonon beszéljük meg.

Miután elköszöntem tőle, azon tűnődtem, vajon hogyan fogadná ha megkérném a kezét? Vagy várnom kellene még? De hisz másfél éve vagyunk együtt, és én tudom, számomra ő az igazi, nekem senki más nem kellene. Csak ő. És meddig tudnánk titokban tartani a világ előtt?

A hírnév áraOnde histórias criam vida. Descubra agora