43. deo

991 30 12
                                    

L: Tiše, probudićete ih.
Tiho počne da se viče na njih. Probudili su me još pre pet minuta, ali sve se nadam da će prestati da se ućutkuju međusobno i pustiti me da spavam.
I: Šta ćemo onda da radimo kada oni spavaju kao topovi?
Sada bih se najradije prodrala na njih da ćute kao što su se oni na mene dok su gledali glupavi film.
L: Rekla sam da ćutiš Ivane. Vidi kako ga je zagrlila, to se retko dešava. Ako se probude Tara će ga odmah napasti.
D: Hoćete li prestati da pričate više?
Čujem Damjanov pospani glas. Hajde i on da kaže nešto pametno.
L: Probudili ste ga!
D: Ti si najviše pričala.
L: Ućutkivala sam ih. Sada ućutkujem i tebe da ne bi probudio Taru.
J: Kasno.
Kažem i dalje ne otvarajući oči. Mnogo mi se spava.
S: Odlično, oboje ste budni.
L: I ne svađate se.
D: Polako, tek smo se probudili.
I: Kaže da su se probudili, a ni jedno ni drugo ne otvaraju oči.
J: Zato što ne mogu da vas gledam, a ne gađam nečim zato što ste me probudili.
D: Slobodno ih gađaj.
L: Vidi ih što su se ukrotili protiv nas. Više volim kada se međusobno svađate.
J: Oni i dalje ne ćute.
S: A vi i dalje ne ustajete.
Kaže, te nas gađa nečim, pretpostavljam jastukom.
Mrzovoljno otvorim oči, te ih pogledam.
J: Jeste li zadovoljni sada?
I: Znao sam da će biti besna kada je probudimo.
S: Zašto si nas onda terao da je budimo? Iskreno, ja se plašim.
D: I treba da se plašite. Mislio sam da niko ne može da me prebije jastukom dok ona to nije uradila. Toliko me je ošibala da me je peklo dva sata nakon toga.
L: Jel ste sad zažalili što me niste slušali?
J: Donesite mi da jedem i oprošteno vam je.
Kada sam to rekla svo troje su potrčali u kuhinju. Zar stvarno izgledam toliko besno?
Zevajući ustala sam sa kreveta.
J: Ukočila sam se.
Prokomentarišem rastezajući se.
D: Šta ja da kažem? Nisam smeo da se pomerim zbog tebe.
J: Sam si kriv za to. Bio si dovoljno velikodušan da mi poslužiš kao jastuk, sada snosi posledice.
D: Pokušavaš da kažeš da ne bi trebalo da budem dobar prema tebi?
J: Pokušavam da kažem da ako si već odlučio da budeš dobar nemoj da se žališ.
L: Jesi li još uvek ljuta na nas?
Pita me dok svo troje stoje na vratima kuhinje.
Okrenem se prema njima, te se kartko nasmejem gledajući ih takve.
Izgleda da stvarno jesam užasna kada se probudim. Plaše se čak i da uđu u istu prostoriju sa mnom.
J: Nisam.
I: Uff dobro je.
Kaže uz olakšanje dok prolazi između Lune i Strahinje.
S: Naručili smo picu.
J: Šta ćemo da radimo?
L: Istina ili pij !
Kaže uzbuđeno. Ako ovo budem igrala sa njom verovatno ću završiti pijana.
D: Može.
Damjan se prvi složi sa njom.
S: Rakija, votka ili tekila?
I: Sve.
Strahinja klimne glavom, te ode u kuhinju.
J: Jel želite da završim na ispiranju posle ovoga?
I: Neće ti biti ništa.
D: Barem imaš mene da ti sklanjam kosu dok povraćaš dušu.
J: Šta bih ja bez tebe?
Sarkastično ga pitam. Sada mi je mnogo lakše kada znam da neću umazati kosu.
Strahinja se vrati sa po dve boce od sva tri pića, te svi sednemo na pod.
L: Ja prva! Pitam..
Malo produži reč gledajući koga će da ubije svojim pitanjem.
L: Strahinju.
S: Pucaj.
L: Da li imaš neka osećanja prema Tari?
Damjan i ja je šokirano pogledamo, Ivana nije ni briga, a Strahinja je čini mi se očekivao ovo pitanje.
S: Ne.
Krako odgovori, ali svi znamo da je iskren. To što mi je dao svoj broj bilo je na osnovu mog izgleda koji je taj dan zapravo bio na ivici raspada. Možda ima fetiš na ženske Drakule?
S: Dobroo, jaa pitam Ivana.
Ivan se tada konačno uključi i radoznalo pogleda svog druga.
S: Da li imaš sidu?
Na ovo pitanje svi razrogačimo oči sem Ivana.
I: Ma daj druže, rekao sam ti da pije neke tablete. Ne može da mi prenese.
Pogledam u Damjana koji suzdržava svoj smeh, te u Lunu koja je napravila zgađen izraz lica. ZAŠTO MENE UVEK NAĐU OVAKVE BUDALE?
I: Ja pitam Damjana. Zašto si toliko sguran da ćeš smuvati Taru?
Svi ga gledamo očekujući njegov odgovor.
D: Ma daj, da li je to stvarno pitanje? Providno je da je luda za mnom, samo neće sebi da prizna.
Kaže skroz ozbiljno i opušteno.
J: Vrati se u realnost Puslice. Nikada ne bih bila sa tobom.
D: Zašto ne?
Pita me, siguran, da ni ja sama ne znam odgovor. I u pravu je! Mogla bih da kažem da je zbog toga što je kriminalac, ali činjenica je da mi ne smeta, jer da je tako ja ne bih bila ovde sa njim. Mogla bih da kažem zato što ne zna da se ponaša prema meni, ali svi znamo da je uradio i više nego dovoljno da bi se iskupio. Što sam ga više upoznavala sve manje sam imala stvari zbog kojih bih ga mrzela.
L: Tara.
Čujem kako me doziva, te se trgnem iz razmišljanja.
Svi me znatiželjno gledaju, ali umesto odgovora koji su tako dugo čekali, uhvatila sam se flaše tekile i ispila ogroman gutljaj.


Ja se izvinjavam što juče nisam pisala izbacila nastavak ali dozivljavala sam nervne slomove zbog glupave nemice lol. Iskreno, ovaj nastavak je onako malo bezveze, ALII uskoro će biti zvanično obećavam. Ostavite vote i vaše mišljenje u komentarima 🥰.

NA GRANICIWhere stories live. Discover now